Mariofrans Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hei, har da funnet ut at jeg skal starte å trene litt hjemme, siden jeg er skadet i benet og derfor ikke kan spille Bandy som jeg vanligvis gjør. Jeg vil ha hovedfokus på overkroppen, og prøve å bygge muskelmasse så fort som mulig. Vil altså ha muskler som damene liker å se på (biceps, triceps, bryst og litt mage). Utstyr jeg har: Vektkoffert på 20kg (må nok kjøpe mer skiver å putte på snart) Er villig til å kjøpe mer om dette er nødvendig (tenker å kanskje å kjøpe benkpress, eller bare stangen og en haug med vekter) Øvelser jeg gjerne vil ha med: Hantelcurl - 3 set x 8-12 reps benkpress med hantler - 3 set x 8-10 reps Dette er vel for lite?! Trenger forslag til øvelser som passer godt til musklene jeg vil trene. En annen ting, spiser variert og ganske sunnt (fisk flere ganger i uka), burde jeg tenke mer på hva jeg putter i meg, eller burde jeg skaffe meg proteinshake, spise mer egg osv? Tenker å trene 3 dager i uka (søndag, tirsdag og torsdag). Håper noen kan hjelpe meg her - Mariofrans Endret 16. januar 2011 av Mariofrans Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Vil altså ha muskler som damene liker å se på (biceps, triceps, bryst og litt mage). http://www.youtube.com/watch?v=wxDe_q4BFfk Les veiledning for nybegynnere. Det står om hjememtrening der. Ellers så kan du gjøre det aller meste med hantler, som benkpress, skulderpress, sidehev, roing, utfall, rumensk markløft etc. Endret 16. januar 2011 av awkward Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er ute etter akkurat det samme programmet som trådstarter, men er bare ute etter å bli sterkere til test på skolen, har en manualkoffert på 20 kg og en benk med 50 kg. EDIT:Leser heller veiledningen Endret 19. januar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå