Wipeout Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har du prøvd easy cd-da extractor 6? Skal visstnok ta flere kopibeskyttelser enn no.5 Ellers er jo en gammel cd rom det beste alternativet av de alle. Regjeringa skulle ha absolute music 42 i bilen, plextor klarte den ikke, men det gjorde gode gamle HP8100i Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg sjekket den plugin saken, de sa at den var beregnet på Win XP og at man ikke vil få full nytte av den i andre OS. Dessuten koster den penger, men det var ikke spesielt mye da (under $10). Men jeg glemte at jeg har Exact Audio Copier og en ny versjon av LAME liggende et sted på HD'en, skal prøve det og si hvordan det går. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 prøv rippe programmet EAC (exact audio copy). Det er konge. Lenke til kommentar
KLM Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 En kriseløsning for å få musikk fra cd-spiller og inn på pc er jo å bruke en ekstern cd-spiller og spille lyden rett inn på lydkortet og grabbe lyden med cool-edit. Litt tungvint kanskje Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 plager meg det med alt det copy protection dilldallet! Men det mest originale er jo på Avantasia The Metal Opera I & II på plata står det : Do not Copy! Virus Danger! + no blabla med liten skrift over tittelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå