Gå til innhold

Rippe Sarah Brightman - Harem albumet til mp3


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har dette albumet, men kunne også tenke meg å høre på det på pcn, da jeg har koblet stereoen til pcen. Jeg har solgt cdspilleren min for den trengte jeg jo ikke, jeg bare la alle albumene mine om til mp3 og gjemte bort cdene sånn at de ikke skulle bli ripete og sånt. MEN, nå har jeg altså kjøpt denne cden og får ikke til å rippe den. De første tracksa går fint, men det er noe ved den beskyttelse saken som gjør at jeg ikke får de andre sangene. Ganske irriterende å sitte med den spilleren som ligger på cden. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan jo prøve exact audio copy (eac)

 

har ikke noe å si, CDex ville nok klart biffen.

 

Dette er den omtalte CD sperre saken. Den kan overskredes ved hjelp av tusj.....?

 

Det var en "guide" på hw.no eller en annen side for en tid tilbake. Kommer sikkert noen innom som kan mer enn meg! (tror det gikk på å ta over den stripen med sprit tusj)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Sjekk coveret. Hvis det noe sted står skrevet "CD" eller "Comact Disc", kan du kanskje ha rett til å få pengene tilbake, eller erstatning eller noe. Var en fyr i USA som kjøpte et album merket "Compact Disc Digital Audio", og som var kopibeskyttet. Ifølge definisjonen skal en "Compact Disc Digital Audio"-cd være spillbar av alle enheter som støtter det vanlige musikk-cd-formatet. Han gikk til sak og vant. (Kan ikke bekrefte dette, bare noe jeg har lest).

Lenke til kommentar

Hadde lignende problem med Roxette - The Pop Hits..

Var noen dataspor på den også.

 

EAC funka heller ikke på den. Da brukte jeg bare CloneCD for å brenne cd'en, da ble den brente cd'en uten dataspora.. Og deretter rippa den brente cd'en med EAC og LAME =)

 

Ps. Mod'er : Om dere finner dette litt for pirat-aktig, heller fjern innlegget istedet for å gi meg en advarsel :)

 

Fikk ikke opp retningslinjer til å sjekke opp om dette er et "etisk" bidrag =)

 

Edit : Vræjting-errorr...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke hadde installert spillern som fulgte med cden så kunne du rippa i vei. Det er den som er kopisperren. Men uten spillern kan du ikke høre direkte fra cden. Holdt på å le meg ihjel når jeg oppdaget denne sperren. Hvor mange former for kopisperre har de prøvd nå, og hvor mange har funka?

Lenke til kommentar

Tror ikke at om han har installert spilleren som fulgte med, har noe med at han ikke får rippa cd'en...

Det er bare å hive seg på CloneCD og EAC eller CDex så skal nok det bli mp3'er etterhvert..

Tror de datasporene som er med er bare mp3'er av dårlig kvalitet (56 kbps)... Men brenn du cd'en med CloneCD og rip deretter den brente cd'en med EAC+LAME (Allerhelst) så skal det nok bli mp3 på pc'en etterhvert..

Hører fra flere hold at Audiocatalyst er en dårlig ripper.. (Fra semi-pro musikere)

Ganske opptatt av bra kvalitet selv, og jeg har hørt med egne ører at AC fører til dårlig kvalitet iforhold til EAC+LAME.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...