Dexon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Så det var på tide at jeg skulle bytte ut bærbaren med stasjonær, og jeg fant en rimelig på Komplett, en slik "Komplett-PC", men har tenkt å bytte ut prosessor og harddisk, http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 Og de modifikasjonen jeg har tenkt til å bestille er : Varenr.:313590 Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Battlefield Bad Company 2 Vietnam Skjermkabel HDMI-DVI M/M 2m Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower Silver Power SP-SS500 500W PSU Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S AMD Phenom II X4 955 Black Edition MSI 870A-G54, Socket-AM3 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 WD Caviar® Black 1TB 3,5", SATA 6Gb/s ZOTAC GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit Battlefield Bad Company 2 Garanti 3 år - Sende inn Men igjen så mener pappa at jeg skal vente til UEFI kom, men jeg orker ikke å vente. Lenke til kommentar
Dexon Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Glemte å legge til dette: Jeg vil gjerne ha en PC så fort som mulig, men bør jeg vente eller bare kjøpe nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå