kentroan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei skulle gjerne laga/funne en modellkontrakt som jeg skulle ha brukt når jeg arbeider med modeller men jev vet kort sagt nesten ingen ting om en slik kontrakt. jeg kan de basise reglene med at modellen må skrive under så får jeg bruke det til nesten alt og hvis jeg bruker det uten underskrift kan jeg bli saksøkt. Det jeg lurer på er om noen har en slik kontrakt ferdig laget slik at jeg bare kan printe den ut eller om jeg må lage min egen? Hvis jeg må lage min egen så vil jeg gjerne vita hva jeg må ha med i den kontrakten. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://www.google.no/search?q=tfp+kontrakt&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a her kan du velge og vrake i kontrakter. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for hjelpa Lenke til kommentar
gajamor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg vil anbefale denne kontrakten som Yuri Arcurs har laget. Han selger tusenvis av bilder i uka, og så vidt jeg vet har han aldri hatt problemer med denne kontrakten. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Ok, takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå