Pubé Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det mulig å få koblet til en mikrofon uten å gå gjennom kontrollen? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det mulig å få koblet til en mikrofon uten å gå gjennom kontrollen? Hva snakker du om nå? Xbox, Playstation? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Vi er i konsoll>microsoft delen av forumet, så det sier seg selv at jeg snakker om Xbox 360 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det mulig å få koblet til en mikrofon uten å gå gjennom kontrollen? tenker du på en slik rockband, guitar hero microfon? isåfall skal den kobles til en av de 3 usb inngangene. (slim=5) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, noe slikt: Så jeg slipper å gå via kontrollen for å få brukt mikrofonen til hodetelfonene mine Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 husk at headsettet til x360 bruker 2.5mm minijack. (microjack? husker ikke helt hva det het) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg vil bare ha muligheten til å koble i en mikrofon til chat i spill og med venner, på samme måte som med en PC. Og IKKE gjennom kontrollen. En liten adapter løser problemet over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå