CookieY Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Har fonne ut at jeg skal ha meg ny telefon som skal erstatte min Xperia X1i siden det er så lite du kan gjør med WinMo.. Har sett på Følgende modeller : HTC Desire HTC Desire Z Samsung Galaxy S ( eller hva den heter) Nexus S ( Nexus S ) en ting jeg lurer på angående denne her om denne funker i noreg? skal ha uten abonomang , men må jeg betale masse millioner i toll og tull? når den kommer ser at den ikke koster mer enn 3k fra BestBuy hmz... Kom med flere forslag ! Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 standard start: hva vil du ha fra en telefon? Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Liste! : - Fysisk tastatur ikke krav men greit å ha ( Desire z ) - Sosiale tjenester ( MSN , Facebook og twitter ) - God på nett , bra nettleser lett å rask å bruker - Epost gmail - Masse bra apps og minne - 3.5mm Jack MUST! med bra musikkspiller og lyd. - kamera som er greit nokk til å ta bilder helst 5mp - ikke for tung, god skjerm og bra touch Det var vell alt Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Samsung Galaxy 551 - liten, lett anerkjent androidtelefon med tastatur. Ligger ute til 2-2.500 Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Men visst jeg skal ha nexus fra USA må jeg betale moms da? Vurdere den siden bare kostet 3k far USA Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja. Norsk pris antatt 4.500 - 5000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå