ÅdneD Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tok dette bilete til ei skuleoppgåva, men lurer på om eg skal bruka det eller ikkje. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Fint bilde, men imo ikke ferdig retusjert (vet ikke hvor mye du har gjort fra før) Det er antydning til bart, forstyrrende hår til venstre, mørke ringer under øyene Sikkert mye mer som kan fikses på, men dette var det jeg la merke til i farten. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Må nok ein tur innom PS, før eg leverer det. Har gjort litt i LR til no. Fungere det ellers, med tanke på lys, pose og slikt? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg er ingen fashion guru, men jeg synes det funker. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Ny versjon, har smootha litt av huden, og lyst opp diverse parti, samt tatt vekk litt flekkar og rusk. Endret 16. januar 2011 av ÅdneD Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Store ringer under øynene fortsatt, og masse små rusk. Zoom inn på 300 - 400% og gå over alt du ser at står seg ut i huden med patch tool. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Endte opp med dette bilete istaden, ga opp på det forgje. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Teknisk sett savner jeg litt tegning i svart, det er en lys glorie rundt hele modellen. Estetisk sett så er poseringen litt tam, litt påtatt og død, men det er desidert bedre enn portrettet du postet først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå