roxanne Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Har en laptop merke Fujitsu Siemens Amilio PA 1538. Skjermen har blitt så mørk, det virker som den er i sparemodus. Hva skal jeg gjøre for å få bedre lys på skjermen? På forhånd takk for svar Endret 16. januar 2011 av roxanne Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du prøvd funksjonstasten som justerer lysstyrken på skjermen. Som oftest så er det en kombinasjon av [FN] og [F9] og/eller [F10]. De er som oftest merket med en sol og +/- eller liknende. Hvis det ikke hjelper så trenger vi å vite hvilket operativsystem du kjører for å hjelpe deg videre da justering av lysstyrke gjøres forskjellig i hver av dem. Har du samme situasjonen med og uten strøm tilkoblet? Lenke til kommentar
darket Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 har du ikke reklamasjon på denne pcen? ta en recovery, er det ikke bedre, så lever den inn til selger for retting. Lenke til kommentar
roxanne Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Har du prøvd funksjonstasten som justerer lysstyrken på skjermen. Som oftest så er det en kombinasjon av [FN] og [F9] og/eller [F10]. De er som oftest merket med en sol og +/- eller liknende. Dette funket kjempebra. Tusen takk, du reddet dagen min Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 har du ikke reklamasjon på denne pcen? ta en recovery, er det ikke bedre, så lever den inn til selger for retting. Ironi I presume? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du prøvd funksjonstasten som justerer lysstyrken på skjermen. Som oftest så er det en kombinasjon av [FN] og [F9] og/eller [F10]. De er som oftest merket med en sol og +/- eller liknende. Dette funket kjempebra. Tusen takk, du reddet dagen min Det er slike ting brukermanualer er laget for... Lenke til kommentar
roxanne Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det er slike ting brukermanualer er laget for... Den har dessverre hunden spist opp. Vakkert lys her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå