protoneedhelp Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Underteksten kommer, men problemet er at den kommer alltid etter. Hva må jeg gjøre? takk på forhånd Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Litt mere informasjon takk? Er det en DVD på tv'en? Eller er det på pc'en? Hvilken media spiller om det er på pc'en, Hvilken film er det snakk om? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må laste ned subtitle-fil som er syncet med filmen. Søk på hele navnet på filmfila på google+subtitles så finner du en som passer 100% Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Litt mere informasjon takk? Er det en DVD på tv'en? Eller er det på pc'en? Hvilken media spiller om det er på pc'en, Hvilken film er det snakk om? på pcen, VLC Media Player, The Myth Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg gidder ikke å svare på denne threaden siden det er nesten hundre prosent sikkert at det er en piratkopiert film... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Og hva har det med saken å gjøre? Det diskuteres ikke hvor man kan få tak i piratkopiert materiale. For alt vi vet kan han ha kjøpt filmen på DVD og rippet den inn selv. Du svarte forresten nettopp på tråden Endret 16. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må som nevnt tidligere finne en sub fil som passer til den eksakte film filen du har. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg gidder ikke å svare på denne threaden siden det er nesten hundre prosent sikkert at det er en piratkopiert film... Så du kan alt om dette men unnlater å svare da du mener det omhandler piratvirksomhet, rart da det er ganske naturlig hva man bruker disse subtitles til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå