H09I6AN Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ok, litt flau nå, men har problemer med å få opp bilder, videoer, spill, ja, til og med den irriterende reklamen som jeg er begynt å savne... Snakker da om de tingene som skal dukke opp i linker o.l. f.eks om jeg skal se større bilde i en nettbutikk. Tror jeg har klart å kvitte meg med et prog. eller no'... Har oppdatert meg med de nyeste versjonene av Flash og Java, men ingenting funker... Help me, savner Mujaffa! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvilket operativsystem og nettleser er det snakk om? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Windows Vista 32-bit, Mozilla Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Løser det seg om du bruker en annen nettleser? Opera, Chrome, Ie etc Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Har aldri vurdert noe annet enn Mozilla, men lastet ned Chrome, funket med det Får bruke det til jeg finner ut hva jeg har gjort Takker for hjelpen Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Siden det funker i en annen nettleser så kan du jo prøve å slette den du vanligvis bruker, og laste den ned på nytt kan hende du har fått endra noe settings du ikke skulle endra Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Tenker samme tanken - men er for lat til å begynne på nytt Har alle bokmerkene mine og instillingene som jeg er så glad i Men må sikkert deformatere data'n snart, så vil nok få det opp å kjøre snart Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere skal "skyte" datamaskinen når man kan ordne ting mer elegant. Slik resetter man Firefox (sletter default profilen) Finn profil-mappa til Firefox. Ta backup av favorittene. Når du ser mappestrukturen så ser du hva som er favoritt-filene. Slett alt innhold i profil-mappa. Voila, fresh as new Lagrede passord og Add-ons må selvsagt lastes inn på nytt, men det er jo en del av det å få et fresh system/browser. Endret 25. januar 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Du har muligens installert NoScript eller FlashBlock tilleggsmoduler i Firefox. Disse må stilles til å tillate Flash eller scripts på de sidene du anser som trygge. Jeg har selv NoScript, og har jeg gitt beskjed 1 gang om at siden er i orden, trenger jeg aldri gjøre det mer. Man kan også få slike resultater hvis man har satt nettleseren til privat modus, da mange linker krever at du tillater lav-nivå cookies for at de skal virke. Endret 25. januar 2011 av thomit Lenke til kommentar
phlake Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Options > content > load images automatically. Sjekk at den er aktiv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå