Newt32 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hallo. Jeg prøver meg litt fram med Fraps og å ta opp både lyden fra spillet og fra mikrofonen i headsettet samtidig. Tenkte jeg skulle spille mens jeg kommenterer live, men problemet er at jeg hører min egen stemme i headsettet fordi jeg må ha på mikrofonen. Det andre problemet er at jeg ikke vil bruke et annet program å ta opp lyden fra mikrofonen på, fordi da må jeg synkronisere lyden med spillingen - og det er for mye stress. Så hvordan kan jeg ta opp fra begge "kanalene" uten å høre min egen stemme? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du trenger ikke å skru på avspilling av lyd for at Fraps skal fange den. Du har to volumkontroller for inn-enheter. Den ene styrer styrken for opptak og den andre styrer styrken for avspilling. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvis du er i tvil så er det en innstilling under "Movies" i Fraps hvor du kan velge "Record Win7 Sound" og "Record external input". Huk av for begge og skru av avspilling av innspillingsenheten i operativsystemet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hmm, nei. Fraps tar ikke opp lyden fra mikrofonen med mindre jeg har aktivert den, og da hører jeg meg selv. Jeg vil jo også høre lyden fra spillet, selvsagt. Tok et bilde, bruker enda Xp. Hvilke instillinger er det du mener jeg skal ha? Jeg er veldig dårlig med lyd :/ Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gammel versjon av Fraps? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Gammel versjon av Fraps? Ikke så veldig. 3.2.3. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Snedig. Jeg har 2.3.2 og har et valg for "Record Win7 sound" og et for "Record external input" hvor jeg kan velge inngang... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Snedig. Jeg har 2.3.2 og har et valg for "Record Win7 sound" og et for "Record external input" hvor jeg kan velge inngang... Men som sagt, jeg bruker enda Win Xp -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå