Læremester Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen forfatterspirer der ute som går med drømmen om å gi ut egen bok? Fortell om skriveprosjektet ditt. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei! Jeg kan vel ikke si at jeg er så veldig til en forfatterspire, og planen er heller ikke noen bok, men jeg har skrevet deler av en liten novelle. Temaet er dårlige valg, en trompet og en femtenåring som lærer at verden er hva man gjør den til,. Historien forteller om en femtenråing som spiller trompet, og som har en fortid med barnevernet. Han ble skilt fra søsteren sin for nærmere fem år siden, da det skjedde. Vi møter Johnatan, som han heter, utenfor et kommunalt øvingslokale for band, og funderer på om han skal gå inn. Som så mange andre ganger velger han å skygge unna, noe vi finner ut flere ganger. Historien forteller om hvordan han lærer seg å takle slike utfordringer og finner ut hva han vil gjøre her i livet. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Det der hørtes jo litt interessant ut. Går det an å få lese hele historien? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har riktignok ikke skrevet særlig mye av den enda, men jeg kan sende deg den første scenen på PM, om du vil? Etterhvert vil jeg nok også legge ut deler eller hele av novella på scribd.com-siden min. Noen tanker om Scribd er en passende arena? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jo takk, gjerne pm Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har et lite fantasy prosjekt gående, har vell skrevet rundt 100 ca. tror jeg. Har ikke skrevet så mye på det i det siste, på grunn av manglende kreativitet og inspirasjon. Men planen er å få den ferdig i nærmeste framtid.. Og må også skrive om deler av det jeg allerede har skrevet. Har igrunn ingen planer om få den utgitt, bare jeg klarer å skrive den ferdig så skal jeg være fornøyd Ellers har jeg mange ideer, men de får vente til jeg blir ferdig med fantasy prosjektet mitt Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Sjølsagt må du få den utgitt. Kan hjelpe deg med det. Vurdering og gode råd følger også med. Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sjølsagt må du få den utgitt. Kan hjelpe deg med det. Vurdering og gode råd følger også med. Hvordan skal du kunne få utgitt boken min? Må jo først bli ferdig med den Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, så fort du er ferdig kan jeg gripe fatt i det. Først vurdere om innholdet er salgbart og om noe bør gjøres annerledes for at boken skal gi deg inntekter. Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, så fort du er ferdig kan jeg gripe fatt i det. Først vurdere om innholdet er salgbart og om noe bør gjøres annerledes for at boken skal gi deg inntekter. Tror igrunn det er tryggest at jeg går gjennom et kjent forlag, siden jeg ikke vet hvem du er å sann.. Jeg gir ikke boken min ut for lesing til hvem som helst.. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 www.ivon.no Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvem er det som egentlig gir bort hele bokmanuset sitt til en eller annen person på at diskusjonsforum? 1 Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvem er det som egentlig gir bort hele bokmanuset sitt til en eller annen person på at diskusjonsforum? Ikke jeg i allefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå