hjelpergjerne Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei, nok engang har jeg problemer med skjermen på en Hp Pavilion bærbar. Problemet er at det virker som skjermen svarter helt ut etter en stund. Jeg har prøvd og skru av listen som er over skjermkabelene for og sjekke om noen av kablene kommer i klem eller sjekke om det er dårlig kontakt. etter at jeg har flyttet litt på de virker skjermen strålende i en til to timer før hele skjermen blir et fargebad med grønne og rosa striper før hele skjermen blir svart igjen! Det virker ikke som om det er dårlig kontakt siden skjermen funker glimrende før den blir helt svart. og jeg synes det er rart at problemet blir løst av kun og løfte listen og sette den på plass igjen! er det noen som har erfaringer med samme eller lignende problem? Er en datamaskin uten noen som helst form for garanti lenger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! I steden for at du poster nye tråder om og om igjen, så hvorfor ikke bare poste videre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1290047 du allerede har opprettet som har ganske mye informasjon fra før av. Takk! Lenke til kommentar
hjelpergjerne Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! I steden for at du poster nye tråder om og om igjen, så hvorfor ikke bare poste videre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1290047 du allerede har opprettet som har ganske mye informasjon fra før av. Takk! problemet der var at jeg hadde et lignende problem, og at noen sannsynligvis ikke så forskjellen der og flyttet mitt nye innlegg til den gamle posten min. Fikk fiksa Compaq'en, Men pavilion'en havna i el-søppeldyngen;) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Du kan sette saken som løst på begge dine tråder ved å trykke på "Løst"-knappen øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå