Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør skrote hele COD-franchisen og heller gå for Battlefield: Bad Company 2 (gjerne Vietnam som er den nyeste DLC-pakken). Battlefield 3 er også "rett rundt" hjørnet.

Hvorfor skrote COD? De første spillene, er veldig gode. Det var CoD: Modern Warfare 2 og Black Ops som køddet alt til. Da tenker jeg på multiplayer. Singleplayerene likte jeg.

Lenke til kommentar

Første plassen går nok til Cod4.

Andre plass til Black Ops.

MW2 var bare meeh.

rettet litt opp!

mw2 var et drittspill. alt for noobvennlig og irrriterende faktorer

Mens Black Ops er bedre?

[ny]

Første plassen går nok til Cod4.

Andre plass til CoD1&2

MW2 og Black Ops var bare meeh.

[/ny]

Lenke til kommentar

mw2 multiplayer er jo crap med alle feilene sine.

fra forgje side:

MW2 var et søppel spill, fra ende til annen.. Så noob vennlig at det nesten er skummelt. Elending balansering (Det finnest ingen grunn til å bruke noe annet enn Scar-H, ACR, FAMAS, UMP eller M16 med holografisk sikte, da samtlige av disse våpene fungerte som "laser" våpen, grunnet mangel på rekyl)

En hadde perks som gjorde at en hadde uendelig med ammo og granater/claymore's/RPG's/granatkaster ammo etc+, samt en perk som gjorde at en kunne knive folk som var 3-7 meter unna (Mer, om du spilte på en laggete P2P server).

Black Ops er langt mere balansert. Men spilet sliter en del med det tekniske (Lider av dårlig nettkoding/hit-detection, noe som kan være ekstremt frustrerende innimellom... I tillegg har de inkludert en "Commando light perk", som "default", noe som ofte gjør at du blir knivet 2-3 meter unna fienden du nettopp har skutt 5 skudd i.

Men alt i alt, så er COD:BO er langt mer underholdene spill enn MW2, og det nest beste COD spillet i serien, etter COD4.

Lenke til kommentar

CoD4: Mitt favorittspill ever. om du spiller pc, så har du også MYE mer customization her, pga mods, custom maps, og dedikerte servere med full kontroll. synes også cod4 har best singleplayer-campaign. mange kule øyeblikk, men ikke like overdone som i mw2, hvor det som skjer ikke gir særlig mening.

mw2: kunne være ganske moro, men kunne også irritere meg så grundig at jeg syntes det var det værste spillet jeg har spilt, og aldri ville spille det igjen. mw2 har best grafikk imo (black ops har for lite farger, ser kjedeligere ut)

blackops: greit nok. det nyeste cod-spillet, er derfor det folk flest spiller nå. så er vel større sjanse for at folk du kjenner spiller dette. har også zombie-mode (ikke noe jeg synes er så utrolig bra, men er jo en del andre som liker det). virker også som om en del ps3-eiere er missfornøyde med black ops, men jeg vet ikke hva problemet var. er også noen som har problemer på pc.

spør du meg, kjøp cod4. eventuelt både black ops og cod4 hvis du også vil ha det nyeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...