madrid Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei sann! Er snakk om en golf 1,4 2001 modell som ikke har sentrallås(!). Så jeg lurte på om det er noe rimelige verksteder som gjør dette i Oslo/Asker/Bærum område da det er disse stedene jeg beveger meg innenfor mest. Noen som vet hvor mye det eventuelt vil koste? Tenker da på fjernstyrt sentrallås system. Vet at det går an å gjøre dette selv, men har NULL peil på bil og bil deler osv så velger å gå for den sikre metoden Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Man har jo Strømmen bil stereo som driver med defa alarm pakke. Men en slik pakke vil du få fjernstyrt sentrallås på bilen. Satte inn en sånn pakke på bilen selv. Virker som gull Får jo en alarm med på kjøpet å da om du ikke har det fra før Lenke til kommentar
madrid Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Man har jo Strømmen bil stereo som driver med defa alarm pakke. Men en slik pakke vil du få fjernstyrt sentrallås på bilen. Satte inn en sånn pakke på bilen selv. Virker som gull Får jo en alarm med på kjøpet å da om du ikke har det fra før Hvor mye kostet det og hvor langt tid tok det (monteringen)? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det står på siden at de leverer det ferdig montert for 5.000 kroner. Lenke til kommentar
madrid Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det står på siden at de leverer det ferdig montert for 5.000 kroner. Så det ista Men hva om man ikke vil ha Alarm og kun sental lås? Er det mulig? Og hva blir prisen da? Og hvor langt tid tar det før man får bilen tilbake ? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, det er også mulig. Husker jeg satte det inn i bilen til faren min. Strøm, jord. Så to signal kabler til vakum styringa. En som får bilen til å låse opp, og en til å låse igjen. 30min jobb. Husker nå ikke helt hvor jeg kjøpte det systemet henn, men koster 3-400kr bare Kan se om jeg finner det på nettet Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 2001 modell og ikke fjernstyrt sentrallås? :o er den helt ribba for utstyr? Lenke til kommentar
madrid Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 2001 modell og ikke fjernstyrt sentrallås? :o er den helt ribba for utstyr? Jah! Det kan du trygt si Er ganske merkelig egentlig at den ikke har det... Men Vurderer faktisk å montere sentrallås selv ettersom de verkstedene krever blodpriser! Starter på 6000 kr og oppover! Jeg har i hvertfall ikke sett noe billigere... Kom gjerne med forslag! Så er det vanskelig (dere som vet med tanke på montering)? Hvis noen bor i Oslo/Bærum/Asker område så betaler jeg gjerne en sum for å få den montert, forutsatt at vedkommende vet hva han driver med! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ikke noe problem å få montert det. Bor jo i østfold da. Det som er "problem" er å finne en grei fjernstyrt sentrallås. Den jeg kjøpte på gamle bilen finner jeg ikke nå, men det tok meg 30min å montere. Er det vakumstyrt sentrallås på bilen? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Car Universal Remote control Keyless Entry 2buttons Denne f.eks. Underkant av 100kr med frakt. Og om du har vakumstyrt sentrallås så er det bare å koble seg inn på vakum styringa. Finne hvilken kabel som låser opp, og hvem som låser igjen. Også styre strøm. Om du også vil ha kvitteringsblink i blinklysene så er det bare å trekke kabel frem til blinklys rele. Endret 23. januar 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå