XxAk4ZxX Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg skulle brenne over en film til DVD. Men når jeg skulle gjøre det, kom det på CDBurnerXP: Påkrevd Re-writable disk Tilstede Ikke Re-writeable (DVD+R) Har gjort det før. Hva er problemet? På forhånd takk;) Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva med å bare bytte software? Vil tippe at den meldingen kommer om det er noe på platen du setter inn, eller at du har haket av på "format/slett plate først så brenn ol" Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Kommer samme meldinga når jeg skal slette Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det sier jo seg selv, du kan ikke slette ting på plater som ikke er RW. Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Hva er RW? Er det en filtype slik at hvist det ikke er det på filtypen går det ikke ann og endre dvden? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 DVD Recordable er DVD-R Disse kan du brenne filer/data/film på en gang og kun en gang. DVD ReWritable er DVD-RW , disse platene kan du brenne på flere ganger, du kan sette den i maskinen og slette dataen på den og brenne nye ting, eller brenne flere ting på en allerede brukt plate. Det ser ut som du prøver å gjøre RW ting på en R-plate. Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Nå forstod jeg. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå