NeEeO Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hei, Det var ikke veldig lenge siden jeg kjøpte HTC Deisre hd(ca 1 mnd?) Problemet er at jeg ladet den idag tidlig..4 timer.. Så tok jeg av lader pluggen og bare lot den være der kanskje 3-4 timer, etterpå har den bare 20% batteri igjen. Den kan da ikke ha så dårlig batterilevetid?? Uten å ha brukt telefonen bruker den jævlig mye batteri. Hva er problemet? Endret 16. januar 2011 av Noreply Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei, Det var ikke veldig lenge siden jeg kjøpte HTC Deisre hd(ca 1 mnd?) Problemet er at jeg ladet den idag tidlig..4 timer.. Så tok jeg av lader pluggen og bare lot den være der kanskje 3-4 timer, etterpå har den bare 20% batteri igjen. Den kan da ikke ha så dårlig batterilevetid?? Uten å ha brukt telefonen bruker den jævlig mye batteri. Hva er problemet? Har du opprettet en htc sense-konto? Slå i tilfelle av synkronisering av den. Stygg bug i siste oppdateringen som tømmer batteriet. Ellers jan det lønne seg å laste ned f.eks. system panel (ev gratisvarianten) og se om det er andre programmer som er strømtyver. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hei, Det var ikke veldig lenge siden jeg kjøpte HTC Deisre hd(ca 1 mnd?) Problemet er at jeg ladet den idag tidlig..4 timer.. Så tok jeg av lader pluggen og bare lot den være der kanskje 3-4 timer, etterpå har den bare 20% batteri igjen. Den kan da ikke ha så dårlig batterilevetid?? Uten å ha brukt telefonen bruker den jævlig mye batteri. Hva er problemet? Har du opprettet en htc sense-konto? Slå i tilfelle av synkronisering av den. Stygg bug i siste oppdateringen som tømmer batteriet. Ellers jan det lønne seg å laste ned f.eks. system panel (ev gratisvarianten) og se om det er andre programmer som er strømtyver. Jg slo av HTC Sync..installerte System panel, hvordan sjekker jeg hvor mye batteri programmene bruker? er det de rutene til venstre ved siden av programmene som viser batteri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå