Horrund Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har installert nettverks web kamera som oppdaters hver 15 min og legger bilde på min hjemmeside. Hvordan hindere jeg at noen "stjeler" bilde og legger det til sin egen side ? Vil gjerne at web kamera blir brukt, men da visst på min opprinnlige komplette hjemmeside. Har sett at bilde blir linket direkte, til anders hjemmeside. Vil at det kun vises på min side.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du C-panel på hjemmeside, så kan du stoppe hotlinking av bilder. Gratis webside med cpanel: http://www.astahost.com/ A cPanel functionality, known as HotLink protection prevents other websites from directly linking to files on your website. This means that when another website is visited, it cannot load pictures from your pages - this is one of the ways for limiting the outbound traffic for your account. An example of hotlinking would be a different website using HTML code to display an image from your site. In effect, the other website is using up your bandwidth quota. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Løsnignen la7dfa.com er det beste du kan gjøre - dvs. hindre hotlinking. Det sagt så er det umulig å stoppe noen fra å kopiere bildene dersom de virkelig vil - det eneste hotlinking gjør er at de ikke kan bruke din servers kanapsitet til sin side. Alt som du viser på nettet kan kopieres kort sagt. -Stigma Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det stopper fremdeles ikke printscreening av bildene.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det stopper fremdeles ikke printscreening av bildene.. Finnes meg bekjent ingen metoder som forhindrer det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noe i det hele tatt som kan hindre print screen? Og i siste instans er det alikavel ingen som kan hindre noen i å dra fram digitalkameraet og knipse bilde av skjermen. Så noen måte å hindre tyveri av bildet er det ikke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Siden HDCP-nøkkelen er på avveie vil i ytterste tilfelle alt som kan vises via en HDMI-port kunne kopieres i 1:1-forhold uten kvalitetstap. Så helt sikker kan du aldri være, trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå