Juji Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, emnetittelen sier vel sitt. Vits med Eyefinity med bare et 6970, vil dette kortet klare de fleste spill(som støtter Eyefinity) brukbart? Er ikke så veldig opptatt av å ha 100+ fps, men generelt spillbart 50-60fps. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Se den andre tråden din, tror jeg har svart på det meste du trenger svar på der =) Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kort svar: Ja. Kjører eyefinity med et 6950, og det takler spill utmerket. Klart, max grafikk på de heftigste spillene blir nok litt i tyngste laget, men vil si at det du mister i å måtte spitte ned grafikken litt, får du igjen i massevis med to ekstra skjermer. Forøvrig kjørte jeg eyefinity med mitt gamle 5770 også, så at du MÅ ha Crossfire synest jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 enige der, eldre spill som CS funker best med single gpu uansett. Da slipper du inputlag og mikrostutter også, noe som multi-gpu sliter ofte med på eldre spill. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Kort svar: Ja. Kjører eyefinity med et 6950, og det takler spill utmerket. Klart, max grafikk på de heftigste spillene blir nok litt i tyngste laget, men vil si at det du mister i å måtte spitte ned grafikken litt, får du igjen i massevis med to ekstra skjermer. Forøvrig kjørte jeg eyefinity med mitt gamle 5770 også, så at du MÅ ha Crossfire synest jeg absolutt ikke. Takk skal du ha:) da prøver vi uten først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå