pavllion Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hey hvordan lager jeg meg en challenge lobby mw2, ps3?? Hadde sittet pris på videoer Takk for svar! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.lmgtfy.com/?q=How+to+make+challenge+lobby+in+mw2+on+ps3 Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Start med å jailbracke ps3'n din... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Start med å jailbracke ps3'n din... Vet ikke om du svarer for å "prøve" å hjelpe eller du poster for å få postcount. Men om du hadde giddet å lese mitt svar til TS så hadde du sett at det er veldig enkelt å opprette lobby, men han visste bare ikke hvordan det gjøres. Og viss du tror at å jailbreake PS3'en er løsningen på alt, så tror du feil. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tid kom Modern Warfare 3 ut? Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Start med å jailbracke ps3'n din... Vet ikke om du svarer for å "prøve" å hjelpe eller du poster for å få postcount. Men om du hadde giddet å lese mitt svar til TS så hadde du sett at det er veldig enkelt å opprette lobby, men han visste bare ikke hvordan det gjøres. Og viss du tror at å jailbreake PS3'en er løsningen på alt, så tror du feil. det var det jeg hadde hørt. har du stått opp på feil side av sengen idag eller? Endret 28. januar 2011 av lego49471 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vel, eg har stått opp på "Eg gir brukere riktig informasjon på spørsmålene de har" og ikke "Eg bare slenger ut noe svada eg har hørt men aldri sjekket selv og ikke aner om det eg skriver er riktig eller har noe med spørsmålet til TS å gjøre" Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Start med å jailbracke ps3'n din... Vet ikke om du svarer for å "prøve" å hjelpe eller du poster for å få postcount. Men om du hadde giddet å lese mitt svar til TS så hadde du sett at det er veldig enkelt å opprette lobby, men han visste bare ikke hvordan det gjøres. Og viss du tror at å jailbreake PS3'en er løsningen på alt, så tror du feil. det var det jeg hadde hørt. har du stått opp på feil side av sengen idag eller? TS spør om hvordan noe gjøres i ett spill, og du sier han burde jailbreake den, noe som virkelig ikke hjelper stort.. Hvorfor var responsen så rar? Du som kommer med teit "løsning". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå