Gå til innhold

Hvilken telefon hadde du erstattet Htc Desire med?

Anbefalte innlegg

Har seg slik at min Htc Desire, etter diverse fall og knall, ønsker å komme til mobil himmelen.

Men hva erstatter man en slik knall telefon med?

Tittet litt på Desire HD, litt bekymret for skjermen, mest lyst til å vente på neste værsting fra Htc.

Ser jo ut som Lg satser hardt for tiden... Tenkt litt iPhone 4 også. Men kan ikke ha en mobil som knuser pga kulde. Og vil ikke at Steve skal kontrollere meg.

Hva ville du brukt penger på nå? Evt vente litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også vurderer å bytte tlf snart. Har en desire selv og er storfornøyd. Er lysten på en kjappere tlf though - en dualcore. Men LG sin kommende værsting er, vel, LG. Dessuten er den hakket for svær. Og ikke minst har jeg falt for Htc sense.

Noen som veit eller tror noe om at htc vil slippe en dual core tlf i desire størrelse i noenlunde nær fremtid?

Dette blir bare synsing, I know, men jeg er nysgjerrig på å høre hva de mer lærde tror.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er nødt til å anskaffe ny mobil nå, så hadde jeg ventet, fordi dagens modeller ikke tilbyr vesentlig mer enn HTC Desire som du har nå. Det er kun mindre justeringer, litt bedre her, litt dårligere der, osv.

Min filosofi er at jeg kjøper ikke ny mobil før det kommer en modell som er mye bedre enn den jeg har nå. F.eks. kunne jeg ønsket meg innebygd projektor - det hadde vært noe å kunne vise bilder og film rett på veggen direkte fra mobilen! :)

Hvis jeg *måtte* kjøpe ny mobil nå, så hadde jeg gått for en iPhone 4. Dette bare for å få bekrefte dens begrensninger og gårsdagens teknologi, for så å selge den etter noen uker. Deretter hadde jeg kjøpt en ny HTC Desire, en hvit denne gangen for avvekslingens skyld. :)

Desire HD har jeg inntrykk av at står noe tilbake for Desire, totalt sett. Belemret med flere feil. Du ser også i flere tester at den ikke får like bra omtale.

Lenke til kommentar

Takk for godt svar twb. Like greit å vente da. Håper forresten at fokus hos ingeniørene bak diverse smartphones rettes mot bedre batteritid. Smått håpløst å dra med seg telefonen ut for en dag, hvis den ikke er fulladet og vel så det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...