Simpfan Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det noen her ute som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan dele filer melleom denne stasjonære pc og min bærbare? Har prøvd alt, men hjemmegruppen min går bare an å opprette på hver pc, men ikke bli med i. Har dealtivert alt som er av brannmurer og sånn, men enda går det ikke. Ønsker å dele filer som musikk, spill, filmer osv. Stasjonær er trådløst koblet til ruteren min og kjører win 7 home premium 64 bit, den stasjonære er koblet kablet til samme ruter som også er trådløs, og kjører win 7 ultimate 64 bit. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Første skritt er å få de i samme Homegroup. Sørg for at begge har samme navn. Er ofte folk bommer her. Så kontroller at du kan se den andre PCen under Nettverk. Da er det bare å gå på mappen og del de. Lenke til kommentar
Simpfan Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Finner ikke den andre pcen under nettverk. De er i samme arbeidsgruppe. Har laget hjemmegruppe med den stasjonære som jeg øsnker å koble dne bærbare til, men dette vil ikke bærbare og omvent. Får bare opp at jeg starte en hjemmegruppe nå, ikke bli med nå. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Er Network Discovery på? Gå inn på Control Panel - Network and Internet - Network and Sharing - Advanced sharing settings. Også kan du deaktiver "Password Sharing" Endret 15. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Simpfan Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Da får jeg opp knappen bli med, men når den driver å skal godkjenne passordet så skjer det ikek noe mer. Hva er galt nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå