cs_ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Jeg driver å bytte mitt telefonabonnement fra Netcom iTalk til Telenor FriHet. Jeg har satt inn det nye simkortet, nullstillt nettverksinnstillingene og startet telefonen på nytt. Likevel så får jeg ingen dekning/"ingen tjeneste". Abonnementet skal være aktivert 13 jan. Det virker som netcom-innstilingene forblir selv om jeg nullstiller innstillingene. Når jeg kobler iphone til itunes får jeg melding om at "sim card is not supported". noen idéer? Endret 15. januar 2011 av cs_ Lenke til kommentar
bxc Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Virker som telefonen er låst til Netcom. Kontakt Netcom så låser de opp telefonen din (du må da koble telefonen til datamaskinen for så å velge gjennopprett i iTunes). Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg får ringe de i morgen. Må jeg vente til den er låst opp før jeg får gjennopprettet? Jeg klarer ikke finne noe alternativ til å gjenopprette når det står "sim card not supported" osv. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må vente til Netcom ar låst opp telefonen før du gjenoppretter den ja. Ringer du de i morgen så skal det gort gansle raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå