koosepus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, jeg lurte på om noen her inne vet om er bra gratis musikknedlastnings program? Som dere sikkert vet, er Limewire lagt ned. Og jeg vet ikke lenger hvor jeg kan laste ned musikken min fra Har søkt litt rundt på nettet men finner ikke noe liknende Limewire:( hvis det er noen som vet om er liknende program, hvor jeg kan laste ned musikk, sikkert og gratis, hadde jeg sagt stor pris på tilbakemelding:) Takk! (har prøvd Frostwire, den ble ødelagt) Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vuze Finnes ikke bedre så langt jeg vet. Den søker opp fra en haugevis av plasser, så forteller den deg hvem som er best å laste ned ifra. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Dette er vel helt på kanten av hva man kan opprette tråd om på dette forumet, om ikke allerede et overtramp.... Jeg holder meg til utorrent, og www. coda.fm.. "If you like the music, BUY IT!"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå