Big Apple Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei! Jeg har søkt litt rundt på nettet etter norske tester av kompaktkameraet Samsung WB2000 etter jeg var på fotomesse i Lillestrøm i går. Dessverre fant jeg ikke så mye hverken på fotonettsider eller her på diskusjon.no. Derfor lurer jeg på om noen av leserne her har testet dette kameraet, og kunne skrive en liten vurdering av det? Jeg så meg ut dette kameraet fordi det kan ta bilder i RAW-format, og fordi det kunne ta opp HD-video. Jeg trenger altså et kompaktkamera som kan være der når jeg ikke orker å drasse rundt på speilreflekskameraet.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg vet ikke så mye mer om WB2000 enn deg, men merk at kameraet heter Samsung TL350 i Usa (og muligens andre steder). Jeg har ikke sett noen som har laget en seriøs test av dette. Akam har imidlertid teste WB1000 som var forgjengeren. Uten RAW og med annen sensor, men det kan være greit å se på testen likevel. http://www.akam.no/artikler/samsung_wb_1000/71705/1 1 Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Åja, takk! Det var virkelig verdt å vite. Merkelig at dem gjør det sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå