Brann89 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gjekk litt lei av Fifa 11 og fikk plutselig ekstremt lyst å spille eit snowboardspill. Hadde kjøpt dette spille med en kompis for en stund siden, så fikk lyst å prøv dette. Men det eg lurer, er kva eg må gjøre for å få skikkelig poengsummer. Det meste eg har fått er ca 7000 på en runde, der førsteplassen er 29.000 poeng. Å tviler på at summene blir mindre lengre ut i spille. Så er det noen som kan gi meg noen tips på kordan eg kan skaffe meg mer poeng? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har aldri spilt det, men jeg tipper det er som i alle andre slike spill at du må holde en combo med forskjellige triks in-game, Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har heller ikke spilt det, men om SSX og skateboardspill har noe til felles bør du grinde og ta manualer mellom hopp for å holde komboer i gang. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Shaun White Snowboarding er awesome! Husker jeg sleit skikkelig i starten, men gud så gøy det ble etterhvert ^^, Er bare å holde multiplier og comboer oppe.. Du har også 3 typer snowboard, freeride/freestyle/park Freeride brukes til race, freestyle til å trikse nedover, og park er best på ramper, railings o.l. Endret 17. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Har nettopp gjort ferdig første collection. Fikk beskjed om å gå til et område eg ikkje har peiling på ka er. Har vert innom alle kartene, men fikker det ikej ut. Noen som vett kor da er hen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hva het området du ble bedt om å gå til? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Hva het området du ble bedt om å gå til? Shaun White spot Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvis jeg ikke husker feil, så er det på toppen av en klippe som du må bruke et hopp for å komme til. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Hvis jeg ikke husker feil, så er det på toppen av en klippe som du må bruke et hopp for å komme til. Kva slags brett er dette hoppe på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå