Gå til innhold

PL: Liverpool v Everton - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at Henry fikk se at vi trenger forsterkninger. 2-2 er ikke håpløst mtp hvordan vi har spilt tidligere i sesongen, og vi viste bra takter i første omgang. Nå er det bare å få inn en dugelig midtstopper til(og få Agger skadefri), og forhåpentligvis få inn noen som kan hjelpe Torres(Suarez gogo!).

Jeg er spent!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ble veldig imponert av Kelly (spesielt første omgang) og Spearing i dag. Sistnevnte har nok et ganske begrenset potensial, men man kan ikke klage på innsatsen!

Shelvey derimot tror jeg har et vanvittig høyt potensial. Selv om han ikke har hevdet seg på samme måte som Kelly denne sesongen, er det tydelig at det bor fotball i gutten!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med innsatsen i dag. Upåklagelig. Om de klarer å ta med seg dette inn i de neste kampene må det jo bli trepoengere. Men igjen avgir vi poeng på personlige feil og marginer imot. Heldigvis går det an å gjøre noe med personlige feil :) Er enda ikke sikker på om jeg vil ha Sktrl ut av laget, for i tospann med Agger har vi et godt stopperpar. Etterhvert som selvtillit, rutine og alt det der faller på plass vil nok også de personlige feilene forsvinne. Håper skaden på Agger ikke er for alvorlig, for han begynner endelig å vise glimt av sitt gamle jeg igjen. Hadde vært herlig om vi fikk litt kontinuitet i backfireren nå fremover slik at vi fikk "satt" fundamentet for vårsesongen. Lucas og Meireles var knall i dag, og det Spearing mangler i evne tar han igjen i vilje. Og Torres... Fy faen som han nærmer seg toppformen nå! Alt i alt er det lite å klage på i dag. Håper de klarer å spille slik i ikke-derby-kamper også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Føler for å oppsummere bittelitt før jeg tar kvelden:

Alt i alt en bra kamp, selv om vi ikke får med oss 3 poeng som vi trenger. Vi spiller bra fotball i store deler av kampen, men udyktighet og utur koster oss dyrt i starten av andre omgang. Synes dog det er gledelig å se at vi igjen evner å reise oss igjen etter en kaldusj, og at vi fortsetter å kjempe og ikke bare dør ut. Det har det vært for mye av denne sesongen. Første målet imot kommer etter en corner som ikke er korrekt, men med Skrtel i forsvar så hadde det kommet på en dødball senere i kampen uansett, han må ut av laget snarest. 2 baklengs burde etter min mening vært avblåst av dommer da Kelly lå nede. Uansett håpløst av forsvaret vårt å stoppe opp, og kuds til Blueshite for å fortsette å spille, var dommeren sitt ansvar uansett.

Reina 6 - på det jevne hele kampen, lite å gjøre med målene

Kelly 7 - bra kamp igjen, kjempetalent som jeg bare håper kan fortsette utviklingen, viser igjen at han er moden for store annledninger.

Skrtel 2 - horribelt forsvarspill, koster oss nok en gang

Agger 6 - kald og rolig, leser spillet bra. godkjent

Johnson 6 - mye bedre enn mot Blackpool, men virker ikke helt comfy på venstre. Noen greie bidrag.

Spearing 6+ - løper som en helt hele kampen, noe feilpassninger og slurv, men bra derby.

Meireles 6+ - + for scoring, jobber mye, men slurver litt med passningene

Lucas 8 - Virker å finne seg bra til rette i ankerrollen. Aktiv og aggresiv. Fortsetter utviklingen. BB

Maxi 6 - på det jevne

Dirk 6+ - ditto, legger ned MYE jobb

Torres 7+ - Its good to have you back Nando :love:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...