Collinaa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det må være noe nettverksgreier jeg har slått på, for kontantkortet mitt blir sakte, men sikkert tømt uten at jeg benytter meg av telefonen. Hva kan det være? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det er nok datatrafikk som tømmer kontantkortet ditt, ja. Det kan være autooppdatering av Facebook, værmelding, Gmail osv som gjør dette. For å være 100% sikker på at det ikke går noe datatrafikk kan du laste ned APNdroid fra Market. Det skal hjelpe deg å få kontroll Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du kan også holde inne powerknappen til en meny spretter opp (funskjson fra android 2.2) og velge datanettverksmodus av og på. Da stopper nettverksbruken (minus wifi) 100% opp. Denne kan være litt for grundig. Om man har Tele2 stanses også MMS da. Men kjekt om man drar til utlandet for å unngå sjokkregning. Lenke til kommentar
Collinaa Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Det er gutta som årn'er opp, dèt. Gutta fra Calcutta! Flotte greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå