TMB Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei. Om man ser i en tråd står det at jeg har 3942 innlegg, men om man går inn på profilen min står det at jeg har 5063. Hvorfor står det ikke 5063 andre steder også? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Skal jeg tippe vil jeg tro at det ene er totalt antall poster og det andre er antall som "telles". Kategorier som OT telles ikke, og refleksjon av dette i profilen er sikkert oversett i den nylige oppdateringen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ah det høres jo riktig ut. Synes bare det er rart det ikke er likt på begge stedene, hehe Men det er jo bra, for da kan man se hvor mange poster man egentlig har Endret 15. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hehe, joda. Jeg minnes at i den tidligere forumversjonen, så måtte man se på hvilke forum man hadde flest innlegg i, og så regne derfra. For eksempel, dersom man var mest aktiv i Fotografering og hadde 2000 innlegg, noe forumet fortalte deg var 25 % av din totale postcount ville du altså ha 2000 / 25 * 100 = 8000. Those were the days. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå