Gå til innhold

opera 7.2 beta1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye betaen er ikke til å anbefale fra meg.

Etter en stund prøving går jeg tilbake til 7.11

Noen sider fungerte ikke(itavisen,pcmax ++)

Hvis jeg gikk inn på noen sider sluttet nedlastingen.

Merket så og si ingen ting nytt.

Lenke til kommentar

Dreiv og lurte på om jeg skulle laste ned betaen og prøve, sitter på Telenor Online ADSL og har lasta ned mer enn 1 GB :cry:

Tror at jeg også holder meg til 7.11.

Er det noen som vet om det hva som er nytt i 7.2? Er det bare bugs som blir fixa eller?

Lenke til kommentar
Kan det være nødvendig å slippe så mye 0.01 -oppgraderinger hele tiden da - kan de ikke heller ha 2-3 hovedoppdateringer i året  :roll:

Så hvis de finner 3-4 sikkerhetshull vil du heller vente i noen måneder før de blir fikset? Eller hvis det er en bug med akkurat ditt 3dkort som gjør at hver gang du ser på et bilde eller klikker på en link så lukker Opera seg, så kan du godt vente et halv års tid? :p

Synes det er kjekt med slike småoppdateringer jeg. Men de kunne VELDIG godt ha sluppet patcher istedenfor fullstendige nye releaser.

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at det er litt teit å bruke kundene/brukerne som prøveklut og slippe nye versjoner absolutt hele tiden - de har jo sluppet 5 eller 6 versjoner bare siden i mars i år.

Neiggu om jeg gidder å installere nye hele tiden. En autoupdate-funksjon hadde vært perfekt.

Lenke til kommentar
Den nye betaen er ikke til å anbefale fra meg.

Etter en stund prøving går jeg tilbake til 7.11

Noen sider fungerte ikke(itavisen,pcmax ++)

Hvis jeg gikk inn på noen sider sluttet nedlastingen.

Merket så og si ingen ting nytt.

Skal holde meg til 7.10 (hakke giddi å legge inn 7.11 ennå :D

Lenke til kommentar
Skal holde meg til 7.10 (hakke giddi å legge inn 7.11 ennå :D

Good for you. Har lyst til å gå tilbake selv nå. FastForward og "Fast Backward" er helt ødelagte i 7.11. F. eks så bruker den "Fast Backwards" istedenfor vanlig "Backwards" hele tiden. Fucker opp alt for meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...