Erikmy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har hat webhotell hos de i et drøyt år. Imidlertid har jeg ikke tatt det noe særlig i bruk. Skulle sette opp et phpBB-forum der nå og så viser det seg at det ikke er satt opp støtte for PHP(!) på tross av at det skal være det i løsningen jeg har. Noen andre som har noen erfaringer med de og hvordan man enkelst mulig kommer i kontakt med de? Står på siden at de har live webchat, men den finner jeg ikke. Har sent mail, men fikk ingen bekreftelse på at den er mottatt, så vanskelig å vite om det skjer noe med den henvendelsen. Ser også at det er lenge siden de har lagt ut noen driftsmeldinger. Litt på siden: Var det ikke en sticky tråd med anbefalinger av webhotell et eller annet sted her tidligere? Lenke til kommentar
Erikmy Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hei. Jeg kan informere om at jeg fikk svar på søndag(!) om at dette var rettet på og da kan jeg ikke utsette noe på servicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå