ErLa92 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Skal kjøpe ny laptop og har sett på Samsung QX510. Noen som har noen erfaringer de vil dele. Noen som har noen forslag til alternativer? Skal bruke den primært til litt lett gaming (WC3) og bilde- og videoredigering. Lurer også på om noen har noen erfainger med dropzone.no? På forhånd takk:) Endret 15. januar 2011 av ErLa92 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg vurderer også denne. Noen som har denne? Vurderer også etter hvert å sette inn en SSD-disk og øke antall RAM til 6 GB. Liker at den er i børstet aluminium, slik som Apple Mac. Edit: Hvordan er prosessoren på denne? i5, er denne bra? Er ikke så veldig inni dette med klokkefrekvens osv så litt usikker på hvor bra denne er. Endret 19. januar 2011 av VistaX Lenke til kommentar
ErLa92 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vurderer også denne. Noen som har denne? Vurderer også etter hvert å sette inn en SSD-disk og øke antall RAM til 6 GB. Liker at den er i børstet aluminium, slik som Apple Mac. Edit: Hvordan er prosessoren på denne? i5, er denne bra? Er ikke så veldig inni dette med klokkefrekvens osv så litt usikker på hvor bra denne er. Såvidt jeg vet er prosessoren ganske bra. En kompis har en pc med prosessoren og den takler ganske hardcore videoredigering og gaming. Vurderer også å sette inn mer RAM. Vil midlertidig vente å se hvordan det funker med 4 GB. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vurderer også denne. Noen som har denne? Vurderer også etter hvert å sette inn en SSD-disk og øke antall RAM til 6 GB. Liker at den er i børstet aluminium, slik som Apple Mac. Edit: Hvordan er prosessoren på denne? i5, er denne bra? Er ikke så veldig inni dette med klokkefrekvens osv så litt usikker på hvor bra denne er. Såvidt jeg vet er prosessoren ganske bra. En kompis har en pc med prosessoren og den takler ganske hardcore videoredigering og gaming. Vurderer også å sette inn mer RAM. Vil midlertidig vente å se hvordan det funker med 4 GB. Ja, stemmer. Jeg har 4GB ram på den PC'n jeg har nå og tror ikke det er det som gjør den treg. Den er jo tross alt tre år gammel og blir litt for stor for meg på blant annet skolen (har en 17"). Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som har noe erfaringer med denne pc'n? Eller kjenner noen som har den? Lurer på kvalitet (i og med at det er børstet aluminium, burde det være som på mac), batteritid, kvaliteten på skjermen osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå