itzTheTruth Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vet ikke om det er en tråd om dette fra før, men vil gjerne ha en aktiv tråd der folk deler sine meninger om hva de bruker på class og hva de bruker mest. Personlig har jeg bare 3 classes for øyeblikket jeg bruker. Stealth: Famas w/ Silencer & Dual mag Strela 3 Motion Sensor Semtex Concussion Ghost Pro Warlord Pro Ninja Pro Scavenger: Galil w/ Extended Mags Makarov Motion Sensor Frag Concussion Scavenger Pro SoH Pro Hacker Hardline: AUG w/ Dual Mag Makarov Motion Sensor Semtex Nova Gas Hardline SoH Pro Ninja Pro/Tac Mask Dette er foreløpige goto classes i spillet. Anbefaler alle min scavenger class. Har også en flak jacket, SoH pro og tac mask class for å rushe objectiv Og har en morro class som består av Mac11 Scavenger Pro, SoH Pro, og Ninja Pro Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Såg litt på Hutch og begynnte å bruke denne her. AK74u w/rapid fire og grip. Ballistic knife. Semtex (ingenting men skal bruke motion sensor) decoy Ghost PRO War-lord Ninja PRO Bruker denne til ninja defuse osv. :!: http://www.youtube.com/watch?v=PXaLT-_cva0&feature=related Bare att du trenger ikk snu deg mot siden. Endret 16. januar 2011 av NorskeLego Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Forklar meg hvordan du kan ha Rapid fire og grip og ikke ha warlord? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Forklar meg hvordan du kan ha Rapid fire og grip og ikke ha warlord? Skrivefeil Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ak-47 /no attactments Gold Desert Eagle Stun Bandolier Stopping Power Dead Silence Kjører jeg dette på f.eks TDM så blir det automatisk 3 K/D. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ak-47 /no attactments Gold Desert Eagle Stun Bandolier Stopping Power Dead Silence Kjører jeg dette på f.eks TDM så blir det automatisk 3 K/D. Ser feilen jeg skrev i overskriften. Var egentlig ment som en Black Ops tråd. Men hey, hva enn CoD du spiller Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 ikek bruk chost. er så idiotiskt Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 ikek bruk chost. er så idiotiskt Hvorfor? Ghost Pro hjørnekamping med Ak-74u og Rapid Fire ftw. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 derfor er ghost hat! fordi camperne er feige og bruker den Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) derfor er ghost hat! fordi camperne er feige og bruker den Hva om man bruker den til flanking? Funker bra for meg, med MP5 og silencer. Endret 21. januar 2011 av joalim Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 derfor er ghost hat! fordi camperne er feige og bruker den Hva om man bruker den til flanking? Funker bra for meg, med MP5 og silencer. Ghost er overpowered. Men jeg bruker ikke Ghost hvis ikke motstanderen bruker Ghost. Hvis jeg kaller inn UAV og jeg ser 1 rød prikk på kartet mitt, mens de har 6 spillere, svarer jeg med akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå