lassemidtsiann Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er Spring Break? Altså hva går det ut på, når er det, og hvor finner det sted? Spesielle steder i USA der det er "best"? Og er det evt. noe å dra til? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.springbreak.com/ Lenke til kommentar
lassemidtsiann Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 woooow jeg må slutte å være så lat.. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 folkens, ikke glem at alle varme kyststater har 18 årsgrense på sex, bortsett fr TX de har 17, og at straffen for å bryte denne er "20 to life". Bare så dere er klar over det;). USA utlever ikke til Norge siden vi ikke utleverer til de, så er viktig å sjekke leg, (det ekte). Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 kan man få 20 år i fengsel for å ha sex før man er 18!? :S Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 kan man få 20 år i fengsel for å ha sex før man er 18!? :S Han mener nok at om du møter ei kjerring som er keen, at du sjekker leg slik at HUN ikke er under 18. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 kan man få 20 år i fengsel for å ha sex før man er 18!? :S Han mener nok at om du møter ei kjerring som er keen, at du sjekker leg slik at HUN ikke er under 18. så om begge er under så er det samma som i norge? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 kan man få 20 år i fengsel for å ha sex før man er 18!? :S Han mener nok at om du møter ei kjerring som er keen, at du sjekker leg slik at HUN ikke er under 18. så om begge er under så er det samma som i norge? Er litt usikker, men jeg vil anta det går for det samme. Seksuell lavalder er som sagt 18 i USA (Noen stater 16 og 17), så som nevnt ovenpå, sjekk leg! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 jaja, jeg er 16 selv da.. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om du er under 21 så er det nærmest obligatorisk å dra internasjonalt, evt Puerto Rico eller Amerikanske Jomfruøyer hvor drikkealderen er 18. Da slipper man iallefall immigrasjonskontroll på vei tilbake til fastlandet. Selv er på Hawaii midt i Stillehavet og vurderer sterkt Fiji som er et land med mer "normale" alkoholregler... Hehe. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er litt usikker, men jeg vil anta det går for det samme. Jeg vet ikke om jeg ville turt å satse på det... Selv sjansen nok er liten for å bli anmeldt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå