Grreven Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Heihei! Ofte når jeg har Counter Strike Source oppe, så minimerer jeg det tilbake til Chrome, MSN, Spotify, what ever. Problemet oppstår da når jeg skal maksimere det igjen. Da kommer det et lite svart rektangel oppe i venstre hjørne av skjermen, men bildet vil ikke følge med. Altså ser jeg da skjermen som den var rett før jeg prøvde å åpne spillet. Lyden er der, så jeg kan spille bortsett fra at bildet er ikke med... Føler at det er litt kronglete forklart, så bare spør om jeg har utelatt noe. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Heihei! Ofte når jeg har Counter Strike Source oppe, så minimerer jeg det tilbake til Chrome, MSN, Spotify, what ever. Problemet oppstår da når jeg skal maksimere det igjen. Da kommer det et lite svart rektangel oppe i venstre hjørne av skjermen, men bildet vil ikke følge med. Altså ser jeg da skjermen som den var rett før jeg prøvde å åpne spillet. Lyden er der, så jeg kan spille bortsett fra at bildet er ikke med... Føler at det er litt kronglete forklart, så bare spør om jeg har utelatt noe. Har hatt det samme problemet. Men jeg brukte bare å restarte spillet, tviler på at det er en løsning på problemet ditt men men. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Det pleier jeg også å gjøre, men skjer ikke at jeg orker å ha det som en permanent løsning Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Glem det. Endret 7. april 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Glem det. Jøss, veldig seriøst. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Glem det. Jøss, veldig seriøst. Hadde skrevet noe, men så fant jeg ut at det ikke funka lengre. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Å fjern "mat_antialias 0" fra configen funka for meg:) Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Glem det. Jøss, veldig seriøst. Hadde skrevet noe, men så fant jeg ut at det ikke funka lengre. Hehe ok, beklager Å fjern "mat_antialias 0" fra configen funka for meg:) Takk! Det skal jeg teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå