Gå til innhold

Hjelp: windows live messenger problem

halaa

Anbefalte innlegg

Hei folkens

jeg har problemer med "windows live Essential 2011" første når jeg klikker for å logge meg på, så får jeg denne meldinga 15012011008.jpg "programmets sidestillingskonfigurasjon er feil" som jeg ikke skjønner hva det egentlig er eller betyr.

og det er ikke bare det. så lenge den "live essential 2011" er installert så får jeg problemer å lukke en side/webleser/vindu også. når jeg klikker får å lukke en vindu/webleser så får denne meldinga 15012011009.jpgda må jeg klikke flere ganger får å bli kvitt en side. når jeg avinstallerer "live essential 2011" så funker alt normalt, men har ikke msn da.

noen som kan hjelpe

takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler at du bruker noe som heter Print Screen (Klikk meg) neste gang du skal ta skjermbilde av datamaskinen.

Tilbake til saken:

Har du prøvd å fjerne Windows Live Messgenger, starte maskinen på nytt for og så installere det igjen?

Hvis det over ikke løser problemet, kan du gjøre følgende:

1.

Åpne Hendelsesliste ved å klikke Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.jpg' date=' klikke Kontrollpanel, klikke System og sikkerhet, klikke Administrative verktøy og deretter dobbeltklikke Hendelsesliste.‌ [i']Administratortillatelse kreves Hvis du blir bedt om å oppgi et administratorpassord eller en bekreftelse, skriver du inn passordet eller gir bekreftelse.[/i]

2.

Klikk en hendelseslogg i venstre rute.

Se om du finner noe med Windows Live Essential 2011 der. Dobbelklikk på hendelsen for å vise informasjon.

Informasjonen poster du her om det skulle være noe.

Lenke til kommentar

Anbefaler at du bruker noe som heter Print Screen (Klikk meg) neste gang du skal ta skjermbilde av datamaskinen.

Tilbake til saken:

Har du prøvd å fjerne Windows Live Messgenger, starte maskinen på nytt for og så installere det igjen?

Hvis det over ikke løser problemet, kan du gjøre følgende:

1.

Åpne Hendelsesliste ved å klikke Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.jpg' date=' klikke Kontrollpanel, klikke System og sikkerhet, klikke Administrative verktøy og deretter dobbeltklikke Hendelsesliste.‌ [i']Administratortillatelse kreves Hvis du blir bedt om å oppgi et administratorpassord eller en bekreftelse, skriver du inn passordet eller gir bekreftelse.[/i]

2.

Klikk en hendelseslogg i venstre rute.

Se om du finner noe med Windows Live Essential 2011 der. Dobbelklikk på hendelsen for å vise informasjon.

Informasjonen poster du her om det skulle være noe.

takk for svar

har fjernet og installert (windows live essentila) flere ganger uten å ha hjulpet. fant ikke eller min pc har den print screen grei som du har nevnt oppe for å ta skjerm bildet, og det må jeg bare beklage. sender et bildet igjen på den gamle måten. har følgt og gjort slik du har rådet. har kommet så lang 15012011011.jpg

der det står "kririsk, feil, advarsel" har sjekka dem. står ingenting om "windows live essential" men masse andre ting. hva bør jeg gjøre nå...

fant ikke noe som heter "hendelseslogg" forresten bare hendelsesliste. du ser det på bildet

Endret av halaa
Lenke til kommentar

Du har laptop, og da bir det evnt. at du må trykke på knappen: FN + Prt Scr, fordi laptop har begrenset tastaturmuligheter.

Print Screen på tastaturet er som regel: Prt Scr.

Trykk på start, høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper.

Post et bilde så skal jeg se om du har 64-bit eller 32-bit operativsystem. Dette kan skape problemer.

Lenke til kommentar

Du har laptop, og da bir det evnt. at du må trykke på knappen: FN + Prt Scr, fordi laptop har begrenset tastaturmuligheter.

Post et bilde så skal jeg se om du har 64-bit eller 32-bit operativsystem. Dette kan skape problemer.

Operativsystemet er 32-bit.

angående skjermbildet, når jeg trykker "prt sc" skjer ingenting. prøvde både med fn+prt sc og alt+prt sc. eller det tar bildet kanskje, men hvor det blir lagret Gud vet ikke jeg, finner ikke den ihvertfall.

Endret av halaa
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Operativsystemet er 32-bit.

angående skjermbildet, når jeg trykker "prt sc" skjer ingenting. prøvde både med fn+prt sc og alt+prt sc. eller det tar bildet kanskje, men hvor det blir lagret Gud vet ikke jeg, finner ikke den ihvertfall.

Det du evt printscreener blir mellomlagret som et PNG-bilde, og kan hentes fram i et hvilket som helst bildebehandlingsprogram.

Jeg ville anbefale at du rett og slett bare bruker paint og limer inn (ctrl +v) bildet der, deretter lagrer det og poster her på forumet :)

Endret av Jaase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...