Gå til innhold

Finnes dette spillet?

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg lurer på om det er pc spill, der man kan sette sammen deler av våpene ( ikke black ops ala ) f.eks sette på en bipod acog scope og en silencer på en assult rifle, det trenger ikke å ha mp men det må ha sp i allefall,om man kan " customize " flere våpen så hadde ikke det gjort noe, f.eks sette på et scope og en biopod på en pistol eller en sniper.

På SP så hadde det vært veldig kjekt om man kunne hatt et eller 2 snike oppdrag, og 1 eller 2 sniper oppdrag.

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke War Rock og CA, Skal lese litt om crysis, men det må være litt avansert ikke ala bfbc2 eller BO

Og kan man lage våpen på crysis? er det ikke bare putte på silencer, eller kan man ta på barrel extender biopod og silencer og div scopes

Endret av sindre_sniper
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva du definerer som å "lage" et våpen, men du får muligheten til å montere på forskjellige "attachments" som silencer, lommelykt, annen type sikte osv. Det er også muligheten for å snike i dette spillet, du har også muligheten til å bruke en "invisibility"-mode, som gjør deg helt usynling. Går også an å springe utrolig raskt, bli super-sterk og tåle mye mer.

Sjekk videoen under, så forstår du hva jeg mener:

http://www.youtube.com/watch?v=W-orMKpVycI

Endret av ZayCube
Lenke til kommentar

Jeg vet :(, så kommer kansje til å kjøpe det, men det jeg synes er litt dumt er at det bare er spilt screen eller online med 1! annen, 1 er litt lite synes jeg til å være online, hadde det vært online og hadde større for f.eks 16 personer samtidig så hadde jeg kjøpt det!

Er det noen spill som ligner på Army Of Two?

Lenke til kommentar

Alpha Protocol er en av de verste portene til PC jeg har prøvd, hold deg langt unna det på PC. Et annet spill som derimot lar deg gjøre absolutt alt dette er Jagged Alliance 2. Dette er vel og merke et isometrisk taktisk strategispill. Der kan du sette på kikkertsikte, lasersikte, bipods m.m. på våpen. Selv om det ser ut som du er ute etter et FPS-spill, så ville jeg anbefale dette.

Lenke til kommentar

Alpha Protocol er en av de verste portene til PC jeg har prøvd, hold deg langt unna det på PC. Et annet spill som derimot lar deg gjøre absolutt alt dette er Jagged Alliance 2. Dette er vel og merke et isometrisk taktisk strategispill. Der kan du sette på kikkertsikte, lasersikte, bipods m.m. på våpen. Selv om det ser ut som du er ute etter et FPS-spill, så ville jeg anbefale dette.

Jagged Alliance 2 er konge. Og du har fått med deg at det kommer en Jagged Alliance 2 remake og Jagged Alliance 3 i år? Det blir tøft. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...