Gå til innhold

En skikkelig duell ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet noen av dere om et spill som inneholder bra dueller? Jeg tenker på sverd, stokker osv. Altså noe litt bedre enn kun 2 muligheter: "slå" og "blokk" ;D

Det kommer vel noe Pirates-greier nå snart, så kanskje jeg er heldig med den tittelen. Kan jo håpe på en sabel eller to..

Jedi Knight var jo forholdsvis grei på dette området.

Henning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg spilte privates, knights and vikings (PVK) på lan med 2 andre venner, det er en mod til half life, du kan være viking, knight og pirat, hver av de tre "rasene" har 3 folk du kan være - hver med sine våpen.

der er det skikkelig fighting med sverd, øks og slegge samt flail, noen av folka har skjold også du kan bruke til å forsvare deg med.

ikke så veldig avansert slåssing og blokking, det dreier seg for det meste om god timing og ikke 100 forskjellige blokke knapper, men det er sykt gøy, kommer alltid til å spille dette mye på lan.

Lenke til kommentar
star wars knights of the old republic når det kommer om en måned, sverdkampene ser akkurat ut som i filmene, snadder mind you  :)

Hmmm. Hvordan har jeg klart å ikke få med meg det? Venter i spenning og lengsel ! .... eller noe sånt :-?

Tusen takk for tipsene,

Henning

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er så kresen på grafikk kan du jo få tak i Die by the Sword. Fikk det med et pc-blad en gang og slåssinga med sverd var ganske bra laga til. Det finnes flere manøvre, blokker o.l.

Grafikken er ok. Det er jo noen år gammelt så ikke forvent allverden!

Lenke til kommentar
star wars knights of the old republic når det kommer om en måned, sverdkampene ser akkurat ut som i filmene, snadder mind you  :)

Hmmm. Hvordan har jeg klart å ikke få med meg det? Venter i spenning og lengsel ! .... eller noe sånt :-?

Tusen takk for tipsene,

Henning

"Knights of the old republic er et det første Star Wars Role Playing spillet.

Historien er lagt til 4000 år før hendelsene til Episode 1, der Jediene og Sithene var like mange, og kriget som om det var ingen morgen.

Spillet er laget av de som står bak Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment(?)++

Du styrer deg selv, og du kan ha med deg to folk i følget ditt (som du å kan styre), slåssingen foregår i real-time, men du kan pause det når som helst for å gi ut ordrer. Grafikken er sinnsykt nydelig, har aldri sett bedre, og lightsaber kampene er helt syyyyke.

Din karakter kan bli en jedi, til og med en dark jedi. Spillet vil få annerledes endinger for å tilpasse seg hvilken side av the Force du er på.

Du kan få alt fra Jedier, wookies, scoundrels, smugglers, bounty hunters++ i følget ditt...

Jediene slåss med alt fra double-bladed lightsabers (darth maul) til dual-wielding (anakin i et par sekunder mot count dokuu) Og man har over 40 force powers man kan lære, ink. de fra filmene.

Kunne fortsettet i timesvis, gleder meg så sinnsykt mye. Ingen spill i år overgår dette, ingen spill kommer i nærheten. Skulle bare ønske de kunne inkludert 1 vs 1 jedi dogfights over Xbox Live "

""Engage in this saga set in the Golden Age of the Republic - over 4,000 years before the first Star Wars film, when both Jedi and Sith number in the thousands. With the Galaxy reeling from a recent conflict with the Dark Lords, the ongoing battle between the Jedi and the Sith rages on. Your actions determine the outcome of this colossal galactic war - and your destiny as a Jedi. "

http://www.gamespy.com/e32003/preview/xbox/1001931/

"With ambition on a scale that a small preview can't hope to do justice, it's impressive to see that BioWare seems to be on the verge of actually delivering their lofty ideals to a public salivating for a Star Wars game that doesn't explore the depths of mediocrity. Knights of the Old Republic: Redefining role-playing action on the Xbox, this July. Or August. Or hopefully sometime before the end of the year. "'

Blir genialt kult, believe you me. "

gamespy hadde nettopp en ny forhåndsomtale:

http://www.gamespy.com/previews/july03/sta...rwarskotorxbox/

Og dra til den offisielle siden:

http://www.lucasarts.com/products/swkotor/

og last ned ALLE filmene...

Lenke til kommentar
(litt off topic)

Kommer Star Wars Knights of the Old Republic til PC?

Ja. :D

men hele 4 måneder etter xbox versjonen, siden microsoft har skaffet Kotor sånn "only on xbox" ting :)

æ hadde ikke gidda å vente på pc versjonen om jeg ikke hadde hatt xbox :p

Lenke til kommentar
Monkey island 3...

Der var det duell... Cabre toss og guitar.

LOL :lol:

Han fyren som spilte banjo tok jo helt av. Van Halen og den gjengen kan bare bøye seg i støvet med en gang..

Henning

var det da man måtte gå å hente de pistolene og skyte gitaren? :) artig, he

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...