DanieI Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, jeg er ute etter nye høyttalere som jeg kommer til å bruke mest til å høre på musikk og se på film. Mine kriterier er god lyd og bass også må man kunne ha litt volum(70%-80%) på dem uten å bare få masse skurring. Håper også at det er mulig å få dem til rundt 2000 men kan vell strekke meg helt til 3000 men jeg har ikke råd til noe dyrere akkurat nå. Hvis jeg har glemt noen viktige kriterier eller om dere har noen spørsmål er det å bare si ifra. Mvh TurboLax Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det til tv eller Pc du tenker på? Eller hvor skal du ha dem hen? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Er det til tv eller Pc du tenker på? Eller hvor skal du ha dem hen? Både og, men mest tv tror jeg. Jeg skal ha dem på romme mitt. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Da er det vel bare Logitech Z-5500 som gjelder, hvis du ikke har reciever fra før av. http://www.lefdal.com/product////LT9701150914/logitech-z-5500?scid=1710 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå