1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kom heim fra jobb for en stund siden, vært på sjøen en måndes tid, starta opp bilen også sto de litt musikk på, ikkje noke høgre en at eg knapt hørte bassen, så hørte eg en liten knake lyd også begynte de og skurre bak, gikk bak og trykte ned elemente pittelitt og da skrapte de, men er høgtaleren dermed sprengt? Bilen har stått heilt i ro, ingen har brukt den, bilen leker litt vatten ned i dørken og derfor så var rutene frosset, kan vann som har komt i fra rutene og ned på elemente gjort ditta? er 2 hertz høgtalere, sto i bilen da eg kjøpte den, så veit lite om høgtalerene siden eg ikkje har brydd meg om dei, veit ikkje kor vidt ditta e relevant, men sida eg kan lite om sånt så e eg lite sugen på og begynne og kjøpe nytt. Kan ikkje sjå på elemente noken skade eller noke, har ikkje tatt de ned heller, men kan eg høgtaller bare bli sånn av seg skjøl? OOOOOG, just incase, noke eg kan gjør me de? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kanskje den er løs? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Den er festet i hattehyllen, det er bygd oppunder med 3 lag sponplater og har laga til sånn at heile bagasjerommet er ei aktivkasse, skjølve høgtaleren står fast i hattehylla, men når eg skubber ned skjølve plastdriten som er på sidene, liksom den som går opp og ned når de spela, då laga de sånn knirkelyd, som de gjør av sprengtehøgtalara, men andre seie at de skakje bli sprent på den måten der .. i dont know Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du sikker på at du presser høytaleren helt "beint" ned når du presser? Noen høytalere lager skrapelyd når man presser de ned pga man presser de sjevt og da skraper det borti inni der. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 de kan vær noke, men når eg skrur opp litt på anlegge spelakje den heilt reint heller. Noke eg bør sjå på? løse ledninger kanskje? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kan være at spolene har rustet litt, og da skraper dem litt... prøv å spille en god stund og se om det bedrer seg, og sjekk samtidig at ledningene inn til høyttalerene ikke kommer borti noe metall. Bedrer det seg ikke, så kaster du høyttalerene dine og koster på deg noen nye høyttalere foran og en sub baki 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå