Kurt P Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei har en Jensen Router, og lurte på hvordan jeg endrer passordet på routeren min. Slik at ingen kan logge seg inn der og tulle med den hehe. Jeg har tenkt å dele internettet mitt med naboen så bare for sikkerhetsskyld vil jeg ikke ha deafult admin/1234. Men når jeg endrer passordet for å logge seg på nettet mitt (altså endrer det inne på routeren) Da vil vel de som sitter på nettet/routeren min dette ut med engang jeg gjør det? Eller skjer det først neste gang de slår på pcn/kobler seg til nettverket? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Om du endrer passordet til det trådløse nettverket, så må du restarte ruteren, og alle som er tilkoblet detter ut å må taste inn nytt passord.. Det med å bytte passord inn på config siden på ruteren vet jeg ikke så mye om, vilken jensen ruter er det snakk om? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Okei Det er Airlink 89300 (den med 3 antenner) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) kankje dette er til hjelp: http://www.ehow.com/how_5659799_change-password-airlink.html EDIT: http://www.uio.no/tjenester/it/nett/tradlost/hjelp/oppsett-av-traadloest/oppsett-av-ventelo-traadloes/ Litt lenger nede på sia står det for passordet inn på ruter configen Advanced Settings - System - Password Settings Endret 15. januar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Takk det har jeg sett Men det er vel for å logge seg på nettverket( den koden som er klistra på routeren), ikke komme inn på routeren? Da er det vel fortsatt admin/1234 for å logge på routeren ikke sant? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Var det jeg fant ut av, derfor endret jeg inlegget med en ny link Stod litt lenger ned på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå