SutreJoben Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For å gjøre dette kort så skriver jeg disse følgende stikkord: 1) Jeg og en vennine ble pulevenner 2) Vi slo opp som pulevenner at jeg tabbet meg ut 3) Hun har så begynt å prøve seg på en av kameratene mine og blokkker så meg komplett ut. Hun har også snakket dritt om meg. 4) Veldig liten skole, hvis man blir blokket ut, så er man blokket ut. Så da begynner jeg. Først la meg si at jeg går på en ekstremt liten skole, knappen av 30 elever på hele skolen. Så jeg og en vennine bestemte oss for å bli pullevenner etter et par kåte kvelder på fest (la meg si, hun er helt sexfreak..). Så det ble jeg som tok jomfrudommen hennes. Uansett, så vi drev på i 2-3 månder før jeg gjor en slags tabbe eller flere tabber for å si det slik. Jeg, pulevennen og bestevennen hennes lå i sengen min også plutselig av en merkelig grunn så begynte jeg å klå på bestevennina mens pulevennen min lå i sengen, det har vært flere slike sittuasjoner og det har jeg fått en en på tryne på (hun slo til meg personlig ). Og flere liggnendene sittuasjoner der jeg begynte å klå på andre jenter mens hun var der, som selfølgelig bygget opp en stor sirkel av hat og sjalusi fra hennes side. Som jeg fult og helt forstår. Uansett så hadde vi en stor krangel på en fest der hun slo til meg og seinere sa jeg at jeg ikke ville ha en dritt med henne å gjøre og gikk min vei. Dette førte til at hun pulte en av kameratene mine og nå begynner hun å klå på en annen kamerat av meg, og du vet hvordan kåte ungdommer er, når det først er fitte å få og man er jomfru så tar instinkte over og man blokkerer ut alt av venner. Men det som nå har begynt å irretere meg mest, er at hun har liksom "begynt" å bruke kameraten min for å prøve å gjøre meg sjalu, og nå er kameraten min forelsket i henne En av grunnene på hvorfor jeg er sikker på at hun bruker han er fordi; 1) hun liker ikke slike typer. Jeg har kjent henne i 2 år, og jeg vet veldig godt at hun ikke liker insecure gutter som ikke vet hvem de er. 2) Etter en god del alkahol på fest gjor jeg et veddemål med henne at hun aldri kommer til å prøve seg på kameraten min (hun snakka om han) fordi det ikke er typen hennes. Hun var forsåvidt enig at det ikke var typen hennes men det var noe med sittuasjoen som gjør meg usikker. Så nå er sittuasjonen slik, fordi hun er den mest akktraitive i klassen så dumper kameratene mine meg for henne (hennes formål å gjøre slik). Vi prøver å ignorere hverandre, men det er ofte at hun titter bort på meg. Det hele blir at jeg føler meg som dritt og føler meg nå underverdig i forhold til hvordan jeg var på skolen før. Nå har liksom en av mine kamerater med dårlig selvtilit, lavt selvbilde og usikker på seg selv blitt en av de mest populære blant jentene (etter at jeg tabbet meg ut, dog er det snakk om 6 jenter totalt på skolen) som selfølgelig gjør at han behandler meg på en mye anderledes måte og ser på seg selv som mye bedre, som igjen gjør at jeg ikke vil være med han (dog har jeg aldri vært slik) Så hva blir løsningen, si beklager til kjærringen? Bare la det gå på?(hun blir lei av han til slutt) Og ja, jeg har gjort ekstremt mye dumt på fest, men jeg synes ikke pullevennina har oppført seg bra heller. Hun har vært sjalu, sint på at jeg har flere pullevenner enn henne og spilt et inzame nervevrakene manipulerende spill på meg, for å så snakke dritt om meg til alle hun kjenner (som også er bekjenter av meg), spre rykter og pult og klåd på kamerater av meg. Og en siste ting, kameraten min er en ny person og det er jo en fin ting. Før ville han aldri ta lederansvar fordi han var redd for om folk dømte han. Nå er det selveste han som vil gå inn på elevrådet på skolen Dog fikk jeg %70 av stemmene av 4 representanter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du har nok sett litt for mye tv serier. 2 Lenke til kommentar
Blade Banan Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Enig med posten over! Som venner skal man ikke ha noe behov for å være sjalu! Når venner som har benefits leker sammen, så er det alltid en av de som får mer følelser/el lign for den andre.. Da kommer sjalusien, for så å ødelegge vennskapet. Så for å være grei mot deg selv, finn deg ei anna ei! å siden du lett får tak i leke venner... Whats the problem Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Høres ut som et miljø man fort kan få endel kjønnssykdomer. 7 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 insecure gutter som ikke vet hvem de er. Problemet får du fikse selv, men, disser du kompisen din? 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Leste igjennom hele innlegget nå. Hun virka sykt keen på deg, eller så har du alt for god selvtillit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kan du ikke bare sette deg ned å snakke med henne? Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 HAHA, jeg er så glad jeg ikke er 16 år lenger! Creds til trådstarter for en god humre-seanse. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det hele virker litt sykt. Du puler hennes venninner, og hun puler dine venner. Dine venner vil heller ha henne enn deg. Ikke mye til venner eller damer der tydeligvis. Du bør vurdere å søke deg vekk på skole etter videregående, og finne på noe annet enn damer. Før du finner noen som du mener er helt spesiell. Kjønnssykdom kan potensielt forkorte livet med 20-30 år. For å være sikker på å komme inn på den skolen du vil bør du ha gode karakterer. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) enig med det andre har skrevet. si til de andre folka at de kan drite og dra, også begynner du på vgs i en større by, eventuelt søke om rolle i hotel cæsar. Endret 18. januar 2011 av lillepy 1 Lenke til kommentar
SutreJoben Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 enig med det andre har skrevet. si til de andre folka at de kan drite og dra, også begynner du på vgs i en større by, eventuelt søke om rolle i hotel cæsar. Den er fin Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Pokker heller, hvor befinner denne skolen seg? Fra sokker til tøfler, jeg tror nok du og puleveninna de ikke hadde god nok avtale rundt dette med å være fuckfriends, spesielt i forhold til følelser. Snakket dere noe om dette i forkant av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå