Zlatan92 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvis jeg går til tannlegen er det ikke p.g.a. tenna mine, for å si det mildt 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er ihvertfall 100x bedre enn den første tannlegen min, han brukte ikke handsker Syns ikke det er noe galt i det, så lenge det er sterilisert så er det like rent som hansker. Dessuten jobber man nøyaktigere uten hansker. Vel, denne tannlegen hadde "røykefingre", altså gule fingre, han fikk beskjed av mange at viss han putta di fingra inn i kjeften på de, kom de til å bite, han lærte fort å bruke handsker på de etter noen bitemerker i fingra. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Etter å ha lest denne tråden, vurderer jeg nesten å gå til tannlegen igjen. I alle fall om jeg finner en ung, kvinnelig tannlege i Trondhjem med store fordeler og en solid dose empati. Noe som sannsynligvis er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Glemmer alltid å ta en runk før time, jeg har en ganske så ung dame som faktisk ser veldig bra ut, hadde time for 7 dager siden og selvfølgelig så møter jeg opp i den slappeste joggebuksa etter jeg såvidt har klart å fått meg ut av døren hjemmefra, udusjet setter jeg meg ned i stolen og dama starter, fikk puppene hennes på en måte ved haka og litt på halsen, egentlig jævlig deilig men når jeg først fikk boner så var det en av de verste situasjonene man kan befinne seg i, jeg begynte å småsvette, kjente jeg ble klam i rævva og jeg hadde ikke dusjet, dama reiser seg opp og jeg ser på hele ansiktet at hu har kjent stanken av rumpesvette ankomme hennes luftsystem, heldigvis hadde bonern roet seg ned og jeg var ferdig. Hahahah, herregud jeg dør hver gang jge leser denne. Såå PRICELESSSS Lenke til kommentar
mmht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ville heller hatt puppene til en kvinnelig tannlege i ansiktet (gitt at hun var renslig, selvsagt), enn magen til den hårete, småfeite og mannlige tannlegen jeg hadde før. Ja, jeg har opplevd det, og nei, jeg turde ikke å si ifra... Sikker på at du ikke mener brystkassen hannes? vist du plutseligt har magen hannes i fjeset så har han vell kanskje gått litt for langt ned på kroppen din? Haha! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, opplevd dette flere ganger med en kvinnelig tannlege. Jeg er altfor anspent når jeg er hos tannlegen til at jeg kan bli kåt, jeg synes bare det er beroligende å kunne hvile hodet mot dem. Lenke til kommentar
mmht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har lyst til å bli tannelge. Men når jeg hører hva dere gutter tenker på når dere får en pupp oppi ansiktet...så... er jeg jammen ikke sikker lenger altså! xD 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi kan ta en puppetestetime for å se om du er utrustet nok til å bli en dyktig tannlege. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg MrLee Skrevet 12. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2012 Kanskje ikke akkurat tannlegen, men da jeg skulle ha ut stinga etter visdomstennene mine, så var det en ung, yppig, nyuttdanna tannpleier som skulle ta dem. Hun stod bak meg og så ned idet hun jobba. Alt jeg så var brøst. Det var som å bli teabagget av pupper. Hun: "Går det greit?" Meg: "Ja bare ta den tiden du trenger du" 13 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det var som å bli teabagget av pupper. Hahahahaha Lenke til kommentar
mmht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi kan ta en puppetestetime for å se om du er utrustet nok til å bli en dyktig tannlege. Det blir jeg nok vett 1 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Genial tråd Ledd masse, har bare hatt gamle damer på barne og ungdomsskole, og nå har jeg mann, aldri tenkt noe over det tråden handler om egentlig, men fornøyd med han jeg har ifh. til flinkhet (fant ikke på bedre ord) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hadde ei milf da jeg gikk hos reguleringstannlegen for mange år sida. Det var gode tider. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Denne tråden er genial Har en helt grei tannlege(dame). Har ikke tenkt over om jeg har puppene i fjeset, tanker har aldri slått meg. Men skal til tannlegen 10. april, kommer nok til å tenke over det. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tanken har faktisk aldri slått meg. Har en kvinnelig tannlegen... Tenker jeg bestiller time imorgen :-) Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Tanken har faktisk aldri slått meg. Har en kvinnelig tannlegen... Tenker jeg bestiller time imorgen :-) hahaha Si ifra hvordan det går da Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Denne fortjener en ny liten bump, har ikke vært hos tannlege siden niendeklasse og kan ikke huske å ha fått noe pupp men nå frister det med en liten sjekk. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg hadde en ung, kvinnelig tannlege med store pupper da jeg gikk på videregående. Det hjalp ikke at hun var maks 160 cm høy. Puppene hvilte alltid på hodet mitt. Kanskje jeg skal finne meg en slik tannlege igjen? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hehe.. Damer diskuterer det samme her.. Litt annet de tenker på stort sett.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvor mange av de der som faktisk er damer kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg