Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen

Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ihvertfall 100x bedre enn den første tannlegen min,

han brukte ikke handsker :thumbdown:

Syns ikke det er noe galt i det, så lenge det er sterilisert så er det like rent som hansker. Dessuten jobber man nøyaktigere uten hansker.

Vel, denne tannlegen hadde "røykefingre",

altså gule fingre,

han fikk beskjed av mange at viss han putta di fingra inn i kjeften på de,

kom de til å bite,

han lærte fort å bruke handsker på de etter noen bitemerker i fingra. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Glemmer alltid å ta en runk før time, jeg har en ganske så ung dame som faktisk ser veldig bra ut, hadde time for 7 dager siden og selvfølgelig så møter jeg opp i den slappeste joggebuksa etter jeg såvidt har klart å fått meg ut av døren hjemmefra, udusjet setter jeg meg ned i stolen og dama starter, fikk puppene hennes på en måte ved haka og litt på halsen, egentlig jævlig deilig men når jeg først fikk boner så var det en av de verste situasjonene man kan befinne seg i, jeg begynte å småsvette, kjente jeg ble klam i rævva og jeg hadde ikke dusjet, dama reiser seg opp og jeg ser på hele ansiktet at hu har kjent stanken av rumpesvette ankomme hennes luftsystem, heldigvis hadde bonern roet seg ned og jeg var ferdig.

Hahahah, herregud jeg dør hver gang jge leser denne. Såå PRICELESSSS

Lenke til kommentar

Ville heller hatt puppene til en kvinnelig tannlege i ansiktet (gitt at hun var renslig, selvsagt), enn magen til den hårete, småfeite og mannlige tannlegen jeg hadde før. Ja, jeg har opplevd det, og nei, jeg turde ikke å si ifra...

Sikker på at du ikke mener brystkassen hannes? vist du plutseligt har magen hannes i fjeset så har han vell kanskje gått litt for langt ned på kroppen din?

Haha!

Lenke til kommentar

Genial tråd :D

Ledd masse, har bare hatt gamle damer på barne og ungdomsskole, og nå har jeg mann, aldri tenkt noe over det tråden handler om egentlig, men fornøyd med han jeg har ifh. til flinkhet (fant ikke på bedre ord)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...