MogensAlfonse Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 @Trådstarter: Hvor befinner denne tannlegen seg? Jeg er på utkikk etter ny tannlege... 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 @Trådstarter: Hvor befinner denne tannlegen seg? Jeg er på utkikk etter ny tannlege... hehehe jeg kan nokk ikke svare på det. Men du kan jo alltids ta turen til dine lokale tannlege kontorer og se om det er noen vakre brystfagre tann engler lol 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 gleder meg faktisk til tannlegen neste gang etter og ha sett dette 1 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hohoho! Kommer nettopp fra tannlegen, og jammen var det ikke en pen dame i 20 årene som skulle titte litt i kjeften min, og med det fulgte det selvfølgelig pupp kjørt opp i trynet. Det vanskeligste var å ikke le, fordi jeg tenkte på denne tråden hele tiden. Lå der å smilte og stresset skikkelig med å ikke bryte ut i latter. Hun strakte seg faktisk etter noe som lå ovenfor meg, så jeg fikk en pupp klint i øyet Ah, funny 9 Lenke til kommentar
skruffe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 haha høres ut som alle her har en tannlege me store tits haaha, må være digg da å få puppa i tryne mens man e der. så fokusere man på nåkka anna enn å ha det jævli for dem som syns d 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvaaaat! Har hatt én relativ deilig tannlege, men fikk aldri noe pupp i trynet av ho. Tannlegene sitter jo litt på siden av deg, med ansiktet lent over ditt. Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å få puppen i trynet.. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Under hele oppveksten hadde jeg en skoletannlege som ikke brukte hansker... Han var storrøyker i tillegg, og hadde gulbrune nikotinflekker på hendene. Skikkelig digg.... 4 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Under hele oppveksten hadde jeg en skoletannlege som ikke brukte hansker... Han var storrøyker i tillegg, og hadde gulbrune nikotinflekker på hendene. Skikkelig digg.... Esj. Da hadde jeg funnet meg en ny tannlege. Nå har jeg fått meg en manlig tannlege. så det er litt av en nedtur. Får se om jeg får byttet Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har time i måren. Da blir det gjensyn med gode gamle tannlegepuppen 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Typisk å komme over slike tråder når man nettopp har bestilt tannlegetime. Nå tror jeg det kan bli vanskelig å holde seg seriøs om det faktisk blir tilfelle at jeg får en fager kvinnelige tannlege. Endret 20. september 2011 av Nik0 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei. Har en kvinnelig tannlege, og opplever som regel når jeg er hos henne og hun styrer på, at jeg får brystene hennes klint opp i fjeset mitt.Altså full kontakt. Er det andre som opplever det samme? og isåfall hva synest dere om det? lucky bastard THATS IT tannpussingen stopper NÅ 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Denne tråden som tar seieren for den beste tråden på diskusjon.no 2011. Så mye jeg har ledd nå er helt sykt!! Råbra folkens, dere gjorde dagen min lettere! Next up en tannlegetime til meg også da. Altså ikke bli drilla av brystvortene i ansiktet, men en drill som skal fikse kjeften min selvom de vortene hadde frista veldig mye 2 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Hei. Har en kvinnelig tannlege, og opplever som regel når jeg er hos henne og hun styrer på, at jeg får brystene hennes klint opp i fjeset mitt.Altså full kontakt. Er det andre som opplever det samme? og isåfall hva synest dere om det? lucky bastard THATS IT tannpussingen stopper NÅ hehehe ville nå ikke sluttet og pusse tennene fordet Ps. vedmindre noen andre har merket det. Så er Den hvite tanlege buksen gjenomsiktigt. noe jeg merket for ikke så lenge siden. Så hotpants trusene til tanlegen igjenom de når hun *kremt* Bøyde seg 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ihvertfall 100x bedre enn den første tannlegen min, han brukte ikke handsker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vil strengt tatt ikke se noenting på min tannlege. Hun er godt oppi 50-årene. Assistenten også. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ihvertfall 100x bedre enn den første tannlegen min, han brukte ikke handsker Syns ikke det er noe galt i det, så lenge det er sterilisert så er det like rent som hansker. Dessuten jobber man nøyaktigere uten hansker. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er nesten like heldige som dere, men min tannlege er ikke særlig fin i utgangspunktet. Har ikke egentlig så mye å si, pupp i fjeset er pupp i fjeset uansett hva! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg fikk ikke den deilige tannlegen som jeg bruker få, men pupp er pupp som du sier. Jeg bare lukka øya og tenkte på en annen Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Er ingen spesielt deilige hos meg, hun jeg nevnte tidligere må være en av de fineste. Så jeg har på en måte vent meg til det. Endret 20. september 2011 av Grøgger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg