Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen


Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hohoho! Kommer nettopp fra tannlegen, og jammen var det ikke en pen dame i 20 årene som skulle titte litt i kjeften min, og med det fulgte det selvfølgelig pupp kjørt opp i trynet. Det vanskeligste var å ikke le, fordi jeg tenkte på denne tråden hele tiden. Lå der å smilte og stresset skikkelig med å ikke bryte ut i latter. Hun strakte seg faktisk etter noe som lå ovenfor meg, så jeg fikk en pupp klint i øyet :D

Ah, funny :innocent:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Under hele oppveksten hadde jeg en skoletannlege som ikke brukte hansker... Han var storrøyker i tillegg, og hadde gulbrune nikotinflekker på hendene.

Skikkelig digg....

Esj. Da hadde jeg funnet meg en ny tannlege. Nå har jeg fått meg en manlig tannlege. så det er litt av en nedtur. Får se om jeg får byttet :p

Lenke til kommentar

Hei. Har en kvinnelig tannlege, og opplever som regel når jeg er hos henne og hun styrer på, at jeg får brystene hennes klint opp i fjeset mitt.Altså full kontakt. Er det andre som opplever det samme? og isåfall hva synest dere om det?

lucky bastard :( THATS IT tannpussingen stopper NÅ

hehehe ville nå ikke sluttet og pusse tennene fordet :p

Ps. vedmindre noen andre har merket det. Så er Den hvite tanlege buksen gjenomsiktigt. noe jeg merket for ikke så lenge siden. Så hotpants trusene til tanlegen igjenom de når hun *kremt* Bøyde seg :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...