Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen


Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til med å få en god tannlege. ;) Jeg fikk time nå på lørdag hos Grønland Tannlegevakten. Håper jeg får en kvinnelig lege med former. :cool: Virker som den siste visdomstanna skal forsvinne også. Blir nok glad for å bli kvitt verkingen, men er litt leit å miste fysiske deler av seg selv også.

Lenke til kommentar

Da var timen overstått og jeg angrer at jeg valgte en helg for time. Var kun 2 personer der, en ung pakistansk jente (som var faktisk ganske søt) og en arabisk mann (tannlegen). Slet litt med kommunikasjonen og sa at tanna måtte ut og det var gjort på 10 min. Fikk bange anelser, for jeg har hørt den visa før og erfart at 10 min arbeid betyr mange dagers pine. Bestemte meg heller å få det gjort hos en annen spesialist, så da er jeg på leting etter ny time igjen.

 

Vet dette er off-topic, men ville bare informere. Kanskje det blir on-topic neste gang. :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hahaha Genialt :D Lurer på om Kvinnelige tannleger tenker over det faktum at puppene deres blir klint opp i trynet på passienten. Eller om de ikke offrer det en tanke. skulle ikke tro de gjorde det. for isåfall hadde de vell brukt en sports Bh eller noe som holder brysta mere klemt inn mot kroppen?

Lurer på det samme med frisører som yter ekstra service i form av to ekstra "puter" for hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En måte å dempe sjokket av regningen på, kanskje?

hahaha funker det. Da var jeg hoss tanlegen for siste gang på lenge. og tannlegen min var ikke der :( var en kjip dame med små pupper. Furtent. spess når jeg lå der ganske lenge. så plutseligt hører jeg. beklager at det tar tid. men jeg holder fortsatt på og lære meg vilkne borer som er hva :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Dentists with benefits?

 

Har kjent myke kroppsdeler mot meg når jeg sitter i tannlegestolen jeg også, men bryr meg ikke om det verken ene eller andre veien. Hun er uansett for gammel for meg, men ikke så gammel at det blir ekkelt, så da er det helt ok.

 

Men hun er utrolig dyktig, informativ og ikke mer hardhendt enn nødvendig. Så da er ikke yngre "kjøtt" en grunn til å bytte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...