Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen


Upsidian

Anbefalte innlegg

Dere velger tannleger utifra kjønn, store pupper og utseende? :!:

Tror heller meningen er å gå til en som er superflink. Vedkommende kan ikke være så stygg at du ikke kan se på personen.

Ja seff er det slik vi gjør det :D , Er jo et must at dama er fin og har store mugger. at hun er superflink blir heller en bonus :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemmer alltid å ta en runk før time, jeg har en ganske så ung dame som faktisk ser veldig bra ut, hadde time for 7 dager siden og selvfølgelig så møter jeg opp i den slappeste joggebuksa etter jeg såvidt har klart å fått meg ut av døren hjemmefra, udusjet setter jeg meg ned i stolen og dama starter, fikk puppene hennes på en måte ved haka og litt på halsen, egentlig jævlig deilig men når jeg først fikk boner så var det en av de verste situasjonene man kan befinne seg i, jeg begynte å småsvette, kjente jeg ble klam i rævva og jeg hadde ikke dusjet, dama reiser seg opp og jeg ser på hele ansiktet at hu har kjent stanken av rumpesvette ankomme hennes luftsystem, heldigvis hadde bonern roet seg ned og jeg var ferdig.

 

hahaha den var dagens :D Kjipt det da, er ikke slik man kan forutsee. Men da vet jo du det til neste gang. Nappe løken først. Tannlege time etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevd dette et par ganger selv. Ikke fullkontakt kanskje, men nesten. Først tenkte jeg "jaha?", men etter hvert ble jeg komfortabel med situasjonen. Synes egentlig det er nesten utelukkende positivt, og det har ikke egentlig så mye å si hvem tannlegen er. Pupp er pupp :)

 

Edit: Freedomwriter :thumbup:

Endret av Sitronsaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg òg har fått puppene klint opp i ansiktet nesten, men hun var bare altfor gammel.. så tenkte ikke så mye på det. Tannlegen min nå er en helt grei mann i 40-årene. Ingen mage eller mannepupper opp i ansiktet nå nei. Viktigste er at jobben blir ordentlig gjort. :p

Lenke til kommentar

Har aldri fått tannlegepuppen helt opp i ansiktet, men jeg husker en gang i ungdomsårene når dama åpenbart gikk uten bh, og jeg med ansiktet nesten helt inntil, kunne se de stive, knalle røde brystvortene bule ut fra frakken. Hadde jeg fått lov, hadde jeg begynt å sutte på dem. Dumt at jeg ikke spurte.

 

Måtte le litt! :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...