Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen


Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannlegen min også er ei helt ålreit dame med ganske store mugger som hu kliner oppi meg når jeg er der. Jeg pleier ta en runk rett før jeg har time, så jeg ikke sitter med en diger boner.

 

Hvis du er fra Oslo, kunne jeg få kontaktinfo på PM? Den siste visdomstanna har begynt å irritere litt :p

 

Jeg har egentlig bare hatt en fast kvinnelig tannlege gjennom livet. Ble ikke mye nærkontakt der dessverre, men hun var skikkelig dyktig, helt til hun pensjonerte seg dessverre.

Er på utkikk etter ny nå, så kontaktinfo hadde ikke vært å forakte. :cool:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Føretrekk mannlige tannlegar så sant dei i det minste har eit snev av empati.

Empati er et godt trekk som alle tannleger burde ha ja. synest nesten de virker en smule sadistisk jeg. iallefall de jeg har vært utsatt for. har hældigthvis en høy smerteterskel. så de får ikke noe glede ut av og "torturere" meg :p

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

Føretrekk mannlige tannlegar så sant dei i det minste har eit snev av empati.

Empati er et godt trekk som alle tannleger burde ha ja. synest nesten de virker en smule sadistisk jeg. iallefall de jeg har vært utsatt for. har hældigthvis en høy smerteterskel. så de får ikke noe glede ut av og "torturere" meg :p

Ja men en eller annen merkelig grunn er det bare russiske kvinnelige tannleger som jeg har opplevd som sadistiske. Skulle engang bare på vanlig kontroll endte med blodig tannkjøtt og sykt vondt i kjeven resten av dagen. Fikk nesten grisebank.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...