b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Haha, been there done that for å si det slik. Kjeveoropeden hadde iallefall D i BH-størrelse og det var ikke noe særlig behagelig egentlig. 1 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 En ting er i hvertfall helt sikkert: Heller en kvinnepupp, enn en mannepupp... 7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kjenner til situasjonen. sist gang jeg var hos tannlegen var hun ene tannlege dama klint oppi meg på den ene siden, og ei lærling på den andre siden, ikke dumt det Men har jo sine bakdeler også. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 mm, dem kan du også se på 7 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Gleder meg til tannlegen den 27. 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tannlegen min også er ei helt ålreit dame med ganske store mugger som hu kliner oppi meg når jeg er der. Jeg pleier ta en runk rett før jeg har time, så jeg ikke sitter med en diger boner. Hvis du er fra Oslo, kunne jeg få kontaktinfo på PM? Den siste visdomstanna har begynt å irritere litt Jeg har egentlig bare hatt en fast kvinnelig tannlege gjennom livet. Ble ikke mye nærkontakt der dessverre, men hun var skikkelig dyktig, helt til hun pensjonerte seg dessverre. Er på utkikk etter ny nå, så kontaktinfo hadde ikke vært å forakte. 4 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Du har jo gulesider da er iallefall og anbefale en kvinnelig en ovenfor en mannlig en. Sålenge hun ikke er gammel og rå stygg da. kan sikkert følest som overgrep da hehe Lenke til kommentar
Populært innlegg NothinDoin™ Skrevet 17. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, tviler på at det står "Kvinnelig tannlege med masse pupp" i Gule sider.. 21 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det står "ung kvinnelig tannlege spesialisert på folk med tannlege skrekk. Store bryster og vennlig smil." 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg hadde søkt. 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Føretrekk mannlige tannlegar så sant dei i det minste har eit snev av empati. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Føretrekk mannlige tannlegar så sant dei i det minste har eit snev av empati. Empati er et godt trekk som alle tannleger burde ha ja. synest nesten de virker en smule sadistisk jeg. iallefall de jeg har vært utsatt for. har hældigthvis en høy smerteterskel. så de får ikke noe glede ut av og "torturere" meg Endret 17. januar 2011 av Upsidian Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis tannlegen er fin og puppene ikke er stygge, er det jo bere en bonus! Hvis det er gammel hårete lesbekjerring er det god nok grunn til ikke møte opp. 2 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis tannlegen er fin og puppene ikke er stygge, er det jo bere en bonus! Hvis det er gammel hårete lesbekjerring er det god nok grunn til ikke møte opp. er vell bare og gå til forskjellige tannleger og prøve det. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vet allerede om en jeg ikke skal gå til 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Vet allerede om en jeg ikke skal gå til Hva da? dårlig opplevelse eller noe? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Føretrekk mannlige tannlegar så sant dei i det minste har eit snev av empati. Empati er et godt trekk som alle tannleger burde ha ja. synest nesten de virker en smule sadistisk jeg. iallefall de jeg har vært utsatt for. har hældigthvis en høy smerteterskel. så de får ikke noe glede ut av og "torturere" meg Ja men en eller annen merkelig grunn er det bare russiske kvinnelige tannleger som jeg har opplevd som sadistiske. Skulle engang bare på vanlig kontroll endte med blodig tannkjøtt og sykt vondt i kjeven resten av dagen. Fikk nesten grisebank. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nordlands kjerring, fy faen for ei røy! Min barndoms store skrekk... Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 mitt værste øyeblikk var som et barn. hos en ekkel gammel kjerring. som drev på og nynnet og sang menst hun skadet meg i munnen. men verst av allt var at hun ikke brukte hansker. hadde tannlege skrekk i mangen år framover. Har heldigthvis ikke det nå mer . 1 Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dere velger tannleger utifra kjønn, store pupper og utseende? :!: Tror heller meningen er å gå til en som er superflink. Vedkommende kan ikke være så stygg at du ikke kan se på personen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg