Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupp Hos Tannlegen


Upsidian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha, dette er et velkjent problem for min del, den lokale tannlegen er flink på det der. Er ikke en positiv ting, men det er nok den stillingen som er mest praktisk for hennes del. Og når det kommer til tannleger så kan jeg overleve en pupp i ansiktet en halvtime kontra å ikke få utført jobben ordentlig :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har tenkt over det noen ganger. Foretrekker han jeg bruker nå, en hyggelig gamling. Før var det en kvinne, synes det var litt ubehagelig ettersom jeg slet med å ikke smile. Hun driller langt nedi tanna mi og jeg insisterte på å ikke hab edøvelse og enda sitter jeg bare å smiler, hun må ha trodd jeg var syk :p

hahaha Genialt :D Lurer på om Kvinnelige tannleger tenker over det faktum at puppene deres blir klint opp i trynet på passienten. Eller om de ikke offrer det en tanke. skulle ikke tro de gjorde det. for isåfall hadde de vell brukt en sports Bh eller noe som holder brysta mere klemt inn mot kroppen?

Lenke til kommentar

Ville heller hatt puppene til en kvinnelig tannlege i ansiktet (gitt at hun var renslig, selvsagt), enn magen til den hårete, småfeite og mannlige tannlegen jeg hadde før. Ja, jeg har opplevd det, og nei, jeg turde ikke å si ifra...

 

Sikker på at du ikke mener brystkassen hannes? vist du plutseligt har magen hannes i fjeset så har han vell kanskje gått litt for langt ned på kroppen din?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kan godt ha vært delvis brystkassa, selvsagt, men han satt ved siden av meg, på en stol. Senka tannlegestolen ned sånn at rygglenet lå omtrent ned på lårene hans, og så støtta han hodet mitt med magen/brystkassa sånn at kinnet mitt lå inntil ham. Og ofte var magen hans oppå hodet mitt (alt etter hvilke tenner han jobba med). Jeg vet ikke hva dere ser for dere, jeg. I forhold til deg med puppene er jo eneste forskjellen hva han så på som komfortabel arbeidshøyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan godt ha vært delvis brystkassa, selvsagt, men han satt ved siden av meg, på en stol. Senka tannlegestolen ned sånn at rygglenet lå omtrent ned på lårene hans, og så støtta han hodet mitt med magen/brystkassa sånn at kinnet mitt lå inntil ham. Og ofte var magen hans oppå hodet mitt (alt etter hvilke tenner han jobba med). Jeg vet ikke hva dere ser for dere, jeg. I forhold til deg med puppene er jo eneste forskjellen hva han så på som komfortabel arbeidshøyde.

Ja det kan nokk stemme det. Foretrekker definetivt en pupp i fjeset da, Framfor en hårete gammel man *grøss* :eek:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt over det noen ganger. Foretrekker han jeg bruker nå, en hyggelig gamling. Før var det en kvinne, synes det var litt ubehagelig ettersom jeg slet med å ikke smile. Hun driller langt nedi tanna mi og jeg insisterte på å ikke hab edøvelse og enda sitter jeg bare å smiler, hun må ha trodd jeg var syk :p

hahaha Genialt :D Lurer på om Kvinnelige tannleger tenker over det faktum at puppene deres blir klint opp i trynet på passienten. Eller om de ikke offrer det en tanke. skulle ikke tro de gjorde det. for isåfall hadde de vell brukt en sports Bh eller noe som holder brysta mere klemt inn mot kroppen?

 

Kanskje de synes det er spennende å presse puppa opp i unge pasienters ansikt? Litt merkelig om de ikke tenker over det i hvert fall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...