sixtysixg Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor i Oslo får man kjøpt sånne store firkanta briller uten glass? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Mulig du kan gå til en optiker og be om et par med flate glass så det ser mer autentisk ut uten å påvirke synet. Utenom det vet jeg ikke desverre. Edit: Skriveleif Endret 15. januar 2011 av Thyristor Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Du vil bare ha innfatning? Kan alltids bestille uten glass, men jeg ser ikke helt poenget. Edit: liten feil. Endret 15. januar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mulig han også mener uten styrke. Sånne briller som fjortisene går med. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hipster-briller? Tja, det er vel bare å finne seg ei ramme man liker og bla opp lommeboka det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Strengt tatt er det vel ikke "briller" uten glass, da er det bare innfatningen du skal ha. Det får du vel kjøpt der de selger vanlige briller, men skal du kjøre skikkelig hipster-stil ( ) er det uten styrke som gjelder. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor i alle dager vil du ha briller uten glass? Jeg kan umulig se hvilken funksjon disse skal ha, utenom muligens til et kostyme. Mener du kanskje briller uten styrke? Om det er dette du vil ha er det bare å gå til optikeren, finne et par briller og be om at de setter inn glass uten styrke. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tror de selger noen rundt Akerselva. Mest på natten i helgene. Om du ikke får kontakt med en selger med det samme, så bare skritt litt usikkert opp og ned langs elva. Kle deg gjerne utfordrende; Det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå